مجموعه اخبار مربوط به بازداشت و زندان سرور حجت کلاشی و میلاد دهقان

ژانویه 31, 2011

حجت کلاشی و میلاد دهقان در اهواز بازداشت شدند.


1بهمن1389
صبح امروز اول بهمن ماه  حجت کلاشی مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست به همراه میلاد دهقان از یاران خوزستانی در مراسم سالگرد درگذشت  سرور ابراهیم میرانی با توهین و فحاشی بازداشت شده و به مکان نامعلومی منتقل شدند.
شایان ذکر است که طی چند هفته اخیر فشار بر اندامان و یاران پان ایرانیست به شدت فزونی یافته به گونه ای که پس از در گذشت رهبر حزب پان ایرانیست، سرور محسن پزشکپور و دفن مخفیانه و شبانه پیکر ایشان، چهار تن از اعضا حزب در کرج بازداشت شدند که هم چنان شاهین زینعلی و مهندس رضا کرمانی در زندان اوین و رجایی شهر بازداشت می باشند.
خبرهای تکمیلی پیرامون وضعیت این دو تن متعاقبا ارسال خواهد شد.
تارنمای سازمان جوانان حزب پان یارانیست

بازداشت میلاد دهقان و حجت کلاشی از اندامان حزب پان ایرانیست در اهواز-تارنمای رسمی حزب پان ایرانیست
بهمن ۱, ۱۳۸۹
سروران مبلاد دهقان و حجت کلاشی امروز صبح در مراسم سالگرد فوت سرور دکتر ابراهیم میرانی, مسئول تشکیلات حزب در خوزستان , بازداشت شدند این در حالی است که کمتر از دو هفته ی پیش چهار تن از اعضای حزب و از جمله سرور مهندس رضا کرمانی پس از فوت رهبر حزب پان ایرانیست سرور محسن پزشکپور(پندار) و جلوگیری از تشییع جنازه ی او ,بازداشت شده اند و دو تن از ایشان سروران شاهین زینعلی و رضا کرمانی کماکان در حبس به سر می برند که علی رغم وضعیت بیماری رضا کرمانی و کهولت سن ایشان  از وضعیت وی خبری نداریم
در همین زمینه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست هم گزارش داد : صبح امروز اول بهمن ماه  حجت کلاشی مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست به همراه میلاد دهقان از یاران خوزستانی در مراسم سالگرد درگذشت  سرور ابراهیم میرانی با توهین و فحاشی بازداشت شده و به مکان نامعلومی منتقل شدند
شایان ذکر است که طی چند هفته اخیر فشار بر اندامان و یاران پان ایرانیست به شدت فزونی یافته به گونه ای که پس از در گذشت رهبر حزب پان ایرانیست، سرور محسن پزشکپور(پندار) و دفن مخفیانه و شبانه پیکر ایشان، چهار تن از اعضا حزب در کرج بازداشت شدند که هم چنان شاهین زینعلی و مهندس رضا کرمانی در زندان اوین و رجایی شهر بازداشت می باشند
خبرهای تکمیلی پیرامون وضعیت این دو تن متعاقبا ارسال خواهد شد

حجت کلاشی و میلاد دهقان در اهواز بازداشت شدند
جمعه 01 بهمن 1389 ساعت 19:38
خبرگزاری هرانا – در پی برگزاری مراسم سالگرد در گذشت دکتر ابراهیم میرانی دو تن از اعضا و هواداران حزب پان ایرانیست بازداشت شدند.
به گزارش تارنمای جوانان حزب پان ایرانیست، حجت کلاشی و میلاد دهقان دو تن از اعضا و هواداران حزب پان ایرانیست در اهواز و در مزار دکتر ابراهیم میرانی بازداشت شدند.
در طی هفته های اخیر فشار بر اعضای این حزب افزایش چشم گیری داشته است و پس از درگذشت رهبر حزب محسن پزشک پور و دفن مخفیانه جسد وی چهار تن از اعضای این حزب در کرج بازداشت شدند

انتقال حجت کلاشی و میلاد دهقان به دادگاه انقلاب اهواز


خبرگزاری حقوق بشر ایران – رهانا شنبه , ۲ بهمن , ۱۳۸۹ کدخبر 0134875
بامداد روز جاری دوم بهمن ماه حجت کلاشی مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست و میلاد دهقان از اعضای این حزب به دادگاه انقلاب اهواز منتقل شده و اتهام عضویت در حزب پان ایرانیست و اجتماع و تبانی برای بر هم زدن نظم عمومی به آنان تفهیم شد .
به گزارش رهانا، سامانه خبری «خانه حقوق بشر ایران» این دو روز گذتشه در مراسم بزرگداشت اول سال درگذشت دکتر ابراهیم میرانی در بهشت زهرای اهواز بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شدند.
حجت کلاشی مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست فوق لیسانس علوم سیاسی و تبعیدی در دوران خدمت سربازی به خاش بوده که دو هفته پیش در خانه اقای مهندس رضا کرمانی به همراه آرش کیخسروی و شاهین زینعلی در کرج بازداشت و چندین ماه پیش نیز در سی کیلومتری اصفهان به همراه حسین شهریاری و رضا کرمانی بازداشت شده بودند و با تفهیم اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام با قید وثیق به صورت موقت آزاد شدند .
فشار بر فعالین پان ایرانیست همچنان ادامه دارد ، ابوالفضل عابدینی و شاهین زینعلی در زندان اوین ، حسین شهریاری در زندان رجایی شهرو رضا کرمانی در بند امنیتی زندان رجایی شهر به سر می‌برند .

بازداشت حجت کلاشی و میلاد دهقان، از اعضای حزب پان ایرانیست
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۸۹, ساعت ۲۲:۰۰
جرس: بنا به گزارش منابع حقوق بشری، روز جمعه اول بهمن ماه ٨٩، حجت کلاشی مسئول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست و میلاد دهقان از اعضای این حزب در اهواز بازداشت شدند.
به گزارش رهانا، صبح روز جمعه مراسمی یادبودی به مناسبت اولین سال درگذشت دکتر ابراهیم میرانی، وکیل دادگستری و مسئول تشکیلات حزب پان ایرانیست در خوزستان، در حال برگزاری بود که نیروهای امنیتی دقایقی پس از آن‌که جمعیتی بر مزار آن فعال سیاسی گرد آمده بودند با یورش به حاضرین شروع به توهین و تهدید به بازداشت جمعی آنان کرده که در این میان میلاد دهقان و حجت کلاشی بازداشت و به نقطه نا معلومی انتقال داده شدند.
بر اساس این گزارش، سال گذشته نیز در حین مراسم خاکسپاری دکتر میرانی، نیروهای امنیتی با یورش به منزل وی، به تفتیش منزل وی پرداخته و برادرش اسماعیل میرانی را نیز به اداره اطلاعات اهواز احضار کرده و ساعاتی مورد بازجویی و تهدید قرار داده بودند.
حجت کلاشی مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست فوق لیسانس علوم سیاسی و تبعیدی در دوران خدمت سربازی به خاش بوده که دو هفته پیش در منزل رضا کرمانی به همراه آرش کیخسروی و شاهین زینعلی در کرج بازداشت و چندین ماه پیش نیز در سی کیلومتری اصفهان به همراه حسین شهریاری و رضا کرمانی بازداشت شده بودند و با تفهیم اتهام “اقدام علیه امنیت ملی” و “تبلیغ علیه نظام” با قید وثیقه به صورت موقت آزاد شده بود .
گفتنی است در ادامه فشارها بر فعالین پان ایرانیست، کماکان ابوالفضل عابدینی و شاهین زینعلی در زندان اوین، حسین شهریاری در زندان رجایی شهر و رضا کرمانی در بند امنیتی زندان رجایی شهر به سر می‌برند .
طی هفته های گذشته مراسم خاکسپاری محسن پزشکپور، از بنیانگذاران پان ایرانیست نیز، با محدودیت و فشار دستگاههای امنیتی جمهوری اسلامی مواجه شد و جسد وی بدستور وزرات اطلاعات، به صورت شبانه و با حضور نیروهای امنیتی دفن شد.
جنبش راه سبز -جرس

بازداشت حجت کلاشی و میلاد دهقان از اعضای حزب پان ایرانیست
جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۰۸
کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: در ادامه فشار بر اعضای حزب پان ایرانیست ایران، صبح امروز اول بهمن ماه دو تن از اعضای این حزب در شهر اهواز بازداشت شدند. طی ده روز گذشته این دومین مورد از بازداشت اعصای این حزب می باشد.
به گزارش وبسایت سازمان جوانان حزب پان ایرانیست ایران، صبح امروز اول بهمن ماه حجت کلاشی مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست به همراه میلاد دهقان از اعضای خوزستانی این حزب در مراسم سالگرد درگذشت ابراهیم میرانی با توهین و فحاشی بازداشت شده و به مکان نامعلومی منتقل شدند.
شایان ذکر است که طی چند هفته اخیر فشار بر اعضای حزب پان ایرانیست به شدت فزونی یافته به گونه ای که پس از در گذشت محسن پزشکپور رهبر حزب پان ایرانیست و دفن مخفیانه و شبانه پیکر ایشان، چهار تن از اعضا حزب در کرج بازداشت شدند که هم چنان شاهین زینعلی و مهندس رضا کرمانی در زندان اوین و رجایی شهر بازداشت می باشند.

قاضی وثیقه را نپذیرفت،حجت کلاشی و میلاد دهقان به زندان سپیدار منتقل شدند
5بهمن1389
سرور حجت کلاشی, مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست و سرور  میلاد دهقان از یاران پان ایرانیست  که قرار بود امروز با قرار وثیقه آزاد شوند، با دستور قاضی به زندان سپیدار اهواز منتقل شدند.
این دو در حالی به زندان کارون اهواز منتقل شده بودند که خانواده‌شان با وثیقه به دادگاه انقلاب مراجعه کرده بودند اما، قاضی دادگاه انقلاب از پذیرفتن وثیقه خودداری کرد.
حجت کلاشی و میلاد دهقان چندی پیش در مراسم بزرگداشت سرور ابراهیم میرانی در خوزستان با توهین و فحاشی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.
تارنمای رسمی سازمان جوانان حزب پان ایرانیست

انتقال حجت کلاشی و میلاد دهقان، دو عضو بازداشتی پان ایرانیست به زندان اهواز
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۸۹, ساعت ۰:۱۶
جرس: بنا به گزارش منابع حقوق بشری، حجت کلاشی و میلاد دهقان دو تن از اعضای حزب پان ایرانیست که هفته گذشته بازداشت شده بودند، روز دوشنبه چهارم بهمن ماه، به زندان کارون اهواز منتقل شدند.
به گزارش رهانا، حجت کلاشی مسئول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست و میلاد دهقان از اعضای این حزب که قرار بود روز سه شنبه با قرار وثیقه آزاد شوند، اما با دستور قاضی به زندان سپیدار اهواز منتقل شدند.
بر اساس این گزارش، دو فعال سیاسی فوق الذکر، اول بهمن ماه در مراسم بزرگداشت اولین سال درگذشت دکتر ابراهیم میرانی در بهشت زهرای اهواز بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شده بودند.
گفتنی است این دو در حالی به زندان کارون اهواز منتقل شده بودند که خانواده‌شان با وثیقه به دادگاه انقلاب مراجعه کرده بودند اما، قاضی دادگاه انقلاب از پذیرفتن وثیقه خودداری کرد.
حجت کلاشی مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست فوق لیسانس علوم سیاسی و تبعیدی در دوران خدمت سربازی به خاش بوده که دو هفته پیش در خانه اقای مهندس رضا کرمانی به همراه آرش کیخسروی و شاهین زینعلی در کرج بازداشت و چندین ماه پیش نیز در سی کیلومتری اصفهان به همراه حسین شهریاری و رضا کرمانی بازداشت شده بودند و با تفهیم اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام با قید وثیق به صورت موقت آزاد شدند .
فشار بر فعالین پان ایرانیست همچنان ادامه دارد ، ابوالفضل عابدینی و شاهین زینعلی در زندان اوین، حسین شهریاری در زندان رجایی شهر و رضا کرمانی در بند امنیتی زندان رجایی شهر به سر می‌برند.

انتقال حجت کلاشی و میلاد دهقان به دادگاه انقلاب اهواز


۲بهمن, ۱۳۸۹ در دسته اخبار زندانیان, حقوق بشر, خبراصلی.
بامداد روز جاری دوم  بهمن ماه حجت کلاشی مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست  و میلاد دهقان از اعضای این حزب  به دادگاه انقلاب اهواز منتقل شده و اتهام عضویت در حزب پان ایرانیست و اجتماع و تبانی برای بر هم زدن نظم عمومی به آنان تفهیم شد .
به گزارش رهانا، سامانه خبری «خانه حقوق بشر ایران» این دو  روز گذتشه در مراسم بزرگداشت اول سال درگذشت دکتر ابراهیم میرانی در بهشت زهرای اهواز بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شدند.
حجت کلاشی مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست فوق لیسانس علوم سیاسی و تبعیدی در دوران خدمت سربازی به خاش بوده که دو هفته پیش در خانه اقای مهندس رضا کرمانی به همراه آرش کیخسروی و شاهین زینعلی در کرج بازداشت و چندین ماه  پیش  نیز در سی کیلومتری اصفهان به همراه حسین شهریاری و رضا کرمانی بازداشت  شده بودند و با تفهیم اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام با قید وثیق  به صورت موقت آزاد شدند  .
فشار بر فعالین پان ایرانیست همچنان ادامه دارد ، ابوالفضل عابدینی و شاهین زینعلی در زندان اوین ، حسین شهریاری در زندان رجایی شهرو رضا کرمانی در بند امنیتی زندان رجایی شهر به سر می‌برند .
پایان پیام

دیگر پیوندها:

انقلاب اسلامی در هجرت

آژانس ایران خبر

بازداشت حجت کلاشی و میلاد دهقان دوتن از اعضای حزب پان ایرانیست در اهواز افغانستان پرس

Entry Filed under: اخبار. .




تازه ها :

پیوندها

بایگانی‌ها