سخنرانی های سرور دکتر ابراهیم میرانی 2 – مناظره با صالح ابوشریف سخنگوی خلق عرب اهواز

آوریل 22, 2011

میزگرد رادیو فردا با شرکت دکتر میرانی  از حزب پان ایرانیست و صالح ابوشریف دبیرکل جبهه دمکراتیک خلق عرب


این میزگرد به مجری گری سیاوش اردلان در تاریخ دوم اردیبهشت 1384 پس از نا آرامی های قومی در اهواز انجام شد و از رادیو فردا پخش گردید. در این برنامه مجتبا گهستونی از خبرنگاران خوزستانی نیز حضور داشت.

امسال نیز از سوی گروه های جدایی خواه خلق عرب نیز در 26 فروردین اعلام تظاهرات گردید و و علیرغم تبلیغات با بی اعتنایی اعراب خوزستان روبرو گردید ولی خبرهایی کاملا دروغ مبنی بر تظاهرات از سوی عوامل خارجی این گروه و برخی رسانه های غرض ورز یا نا آگاه منتشر شد که از کشته شدن 15 نفر و دستگیری تعداد زیادی خبر می داد. روان دکتر میرانی شاد باد که چون شیر در برابر این شغالان ایستاده بود. پاینده ایران

زمان 27 دقیقه – گنجایش 2.6 مگابایت

دریافت از پیوند یکراست (لینک مستقیم)

دریافت از پیوند دوم (مدیا فایر)

*****

سخنرانی دکتر میرانی -1 دیدار نوروزی پان ایرانیست ها در اهواز- دوم فروردین1388

پیوند این میزگرد در تارنمای رادیو فردا :

بررسي رويدادهاي عمده هفته برنامه نيم ساعته راديو فردا
ريشه ها و پيامد ناآرامي هاي خوزستان از ديد يک روزنامه نگار و دو فعال سياسي

Entry Filed under: دانلود شنیداری (صدا),سخنان دکتر میرانی. برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , .



1 دیدگاه Add your own

  • 1.    سعید  |  نوامبر 21st, 2011 at 12:53 ق.ظ

    اگر این ادبیات و گونه ی سخن گفتن سخنگوی یک حزب است من واقعا متاسف هستم برای آن حزب و همه ی اعضایش. من به عنوان یک آبادانی از استان خوزستان چه دوستان و آشنایان در آبادان چه اهواز به ویژه عرب زبان ها همه عشق به ایران دارند و دست یکی دو شهید در خانواده شان برای ایران داده اند(حتی آن ها که روی عرب بودنشون تعصب دارند). این حزب ها مانند خلق عرب برای بد نام کردن خوزستانی ها آمده اند و بدانند همیشه مشت محکم از سمت مردم خوزستان خواهند خورد و شما مزدور ها آرزوی شیخ بودن را به گور می برید. ای کاش که تریبونی داشتم تا به این آقا بگویم زندگی عشیره ای نیست که پروانه ی تحصیل را به دختر نمی دهد؟ زندگی عشیره ای نیست که موجب بریده شدن سر بسیاری از دخترهایتان شده است؟ زندگی عشیره ای نیست که هر شب در خیابان صدای تیر اندازی بین دو عشیره در اهواز شنیده می شود؟ زندگی عشیره ای نیست که موجب کشتن دختر پسری شد با ضرب گلوله به جرم عاشق بودن؟ زندگی عشیره ای نیست که از بچگی برای فرزندان پسر پول جمع آوری می کنید تا اگر در بزرگی کسی را کشتند پول دیه بدهند؟
    شما گفتید به دخترها ارج می نهید؟ برا همین بود که مادری هم تبار شما در بیمارستان اهواز گریه می کرد که به دلیل زاییدن دختر شوهرش گفته طلاقش می دهد؟شما نیستید که پسر عمو را به عقد دختر عمو در خردسالی در می آورید؟
    اگر شما بین دوستانان از فقر فرهنگی و سوادی رنج می برید به دلیل زندگی عشیره ای است که به درد دنیای امروز نمی خورد و این مشکل ما نیست که شما پروانه ی تحصیل به دخترانتان نمی دهید یا پسرهایتان را با بار آوردن در زندگی پر تنش همراه با جنگ عشیره ای و کار با تنفگ تشویق برای کشتن دیگران بار می آورید. این مشکل شماست.در همان عربستان چه کرده اید؟ چند درصد از دختران در عربستان تحصیل کرده اند؟ 19% این هم مشکلش از ایران می آید؟ شما که به زنان ارج می نهید چطور است که اربابانتان در عربستان به زنان حق رای و حتی رانندگی هم نداده اند؟
    خود را اصلاح کنید تا زندگی بهتری داشته باشید نه اینکه اختشاش و بی نظمی راه بی اندازید البته اگر هدفتان پول نباشد.
    پاینده ایران

Leave a comment

hidden

Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تازه ها :

پیوندها

بایگانی‌ها