ششمین روز بی خبری از سرور امید دهدار زاده

آگوست 17, 2012

پان ایرانیست خوزستان : از شش روز پیش نیروهای امنیتی با یورش به خانه سرور امید دهدار زاده وی را بازداشت کرده اند و تا کنون خبری از او در دسترس نیست. سرور امید دهدار زاده از یاران عرب زبان حرب پان ایرانیست در استان خوزستان است که سال گذشته نیز بازداشت و جکم وی به تازگی صادر شده بود.

همسر وی در فیس بوک سرور امید دهدار زاده می نویسد : باید بگویم که بیماری همسرم corversi نام دارد و پرفسور بهرام امین منصور در اصفهان آن را تشخیص داده است. برای کنترل این بیماری روزانه باید دو نوع قرص و به تعداد 8 عدد مصرف نمایند که در غیر این صورت دچار حمله های شدید عصبی و تشنج خواهند شد که بیهوشی به مدت سه تا چهار ساعت را در پی خواهد داشت. متاسفانه در این پنج روز هیچگونه خبری از وی نداریم و بسیار نگران ایشان می باشیم. تمامی پیگیری های خانواده را نیز بی پاسخ گذاشته اند.

نیروهای امنیتی تا این لحظه تمام تلاش های خانواده سرور دهدار زاده را برای کسب اخباری پیرامون وی بی نتیجه گذاشته اند. همچنین در چهارمین روز بازداشت وی نیروهای لباس شخصی به خانه شخصی او مراجعت کرده و پس از تفتیش منزل وسایل شخصی وی را با خود برده اند.

 

Entry Filed under: اخبار. .



Leave a comment

hidden

Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تازه ها :

پیوندها

بایگانی‌ها