تداوم بازداشت سرور میلاد دهقان

مارس 5, 2013

مروز یکشنبه ۶ اسفند ماه یازدهمین هفته از بازداشت میلاد دهقان -عضو حزب پان ایرانیست و فعال سیاسی- فرهنگی استان خوزستان می‌گذرد.

میلاد دهقان فارغ التحصیل مهندسی عمران، در تاریخ ۱۹ آذر ماه سال جاری توسط مامورن وزارت اطلاعات در یکی از میدان‌های شهر اهواز بازداشت شد و همزمان نیروهای امنیتی با یورش به خانه پدری و عمو و مادر بزرگ وی ایشان اقدام به تفتیش وسایل شخصی ایشان کرده و وسایلی همچون لب تاپ و عکس‌های خانوادگی و.. را ضبط کرده‌اند.
این فعال پان ایرانیست پس از ۴۳ روز انفرادی در بازداشتگاه اطلاعات اهواز و بازجویی، تفهیم اتهام شد.

اتهامات میلاد دهقان عضویت در حزب پان ایرانیست، اقدام علیه امنیت کشور، تبلیغ علیه نظام، فعالیت در حوزه حقوق بشر، فعالیت در فضای سایبری، ارتباط با محافل ضد نظام، ارتباط با دول متخاصم می‌باشد. هم زمان با تفهیم اتهام این فعال سیاسی و انتقال وی به بند ۸ زندان کارون اهواز، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به عنوان وثیقه از سوی قاضی شعبه ۱۲ دادگاه انقلاب اهواز برای این زندانی در نظر گرفته شده است که به دلیل سنگین بودن مبلغ وثیقه خانواده و دوستان وی تا کنون از تودیع آن ناتوان بوده‌اند.

گفتنی است در حالی این فعال سیاسی و فرهنگی سابقه بار‌ها بازداشت و احضار به ستادهای خبری وزارت اطلاعات در استان خوزستان را دارد که تلاش‌های فراوانی در راه وحدت ملی و بسط هویت ایرانی انجام داده است.
بازداشت و زندانی شدن میلاد دهقان در راستای فشارهای تازه بر سازمان جوانان حزب حزب پان ایرانیست و اعضای فعال آن در سراسر کشور صورت گرفته است.

 

Entry Filed under: اخبار. .



2 Comments Add your own

  • 1.    عبدالله الاحوازی  |  دسامبر 1st, 2014 at 1:54 ق.ظ

    برای من مایه تعجبه که حکومت نژادپرست یک نژادپرست رو دستگیر میکنه؟¡
    سلام بر ملت عرب

  • 2.    پان ایرانیست خوزستان  |  دسامبر 6th, 2014 at 2:20 ب.ظ

    این به خاطر عدم فهم و درک شماست که باعث تعجب تان می شود.

Leave a comment

hidden

Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تازه ها :

پیوندها

بایگانی‌ها