Archive for آوریل, 2008

تصاویر- بیانیه پایانی گردهمایی بزرگ پان ایرانیستی روبروی سفارت امارات متحده عربی

بدلیل فیلتر شدن این تارنما در برخی شهرها همزمان تارنمای جدیدمان هم بروز می گردد. کلیک کنید

           

           شکوه پان ایرانیست ها

 

           روبروی سفارت شیخک نشین امارات عربی متحده در تهران

 

چشمه ای از آنچه داریم 

همانگونه که پیشتر به آگاهی شما رسید دیروز 10 اردی بهشت 1387 به دعوت سازمان جوانان حزب پان ایرانیست گردهمایی اعتراضی بزرگی روبروی سفارت امارات در تهران برگزار گردید.در این فراخوان که به مناسبت روز ملی خلیج فارس وعملیات بیت المقدس(آزادی خرمشهر) برگزار شد حضور چند صد نفری و پرشور جوانان و دانشجویان و بویژه بانوان ایرانی درپیش از آغاز همایش بسیار چشمگیر بود . افزایش لحظه به لحظه میهن پرستان در همان دقایق نخستین ماموران را مجبور کرد مرتبا با بلندگو از مردم بخواهد پراکنده گردند و در همان حال با بلندگوی پلیس نیروی انتظامی از جوانان حزب پان ایرانیست سپاس گزاری گردید. پس از فشار زیاد ماموران و برای جلوگیری از درگیری ،جمعیت پراکنده شده و در پیاده روهای خیابان ولی عصر شروع به سردادن شعار نموده و تا ساعت ها در محل باقی ماندند که با توجه به افزوده شدن جمعیت، اگر همچنان ادامه می یافت چند ده هزار نفر در خیابان دستگردی ظفر و ولی عصر تجمع می کردند کما اینکه همین  جمعیت دوسه هزار نفری باعث راهبندان  شدید در منطقه گردید. در این همایش ماموران سرور آرش کیخسروی از جوانان برومند پان ایرانیست را دستگیر کرده که ساعاتی پیش پس از یک ونیم روز آزاد گردید؛همچنین درگیری هایی در ساعات پایانی بین ماموران و مردم رخ داد که دوربین وموبایل تعدادی از حاضرین بدست ماموران ضبط گردید. در ساعاتی که این خبر آمده میگردد تقریبا همه روزنامه های حکومتی خبر این گردهمایی را در تیتر نخست خود بازتاب داده اند و تصاویری منتشر کرده اند اما در هیچ یک نامی از حزب پان ایرانیست برده نشده است و همچنین عدده ای تلاش می کنند این حرکت را کار خود قلمداد کند که بیش از همه چیز شعارهای پان ایرانیستی همچون “فلات ایران زیر یک پرچم- بحرین را به مادرمیهن بازمی گردانیم-ایران در جهان سرافراز جهان به ایران سرافراز- پاینده ایران” گویای همه چیز است.(بایسته است یادآوری گردد که پس از پراکنده شدن مردم به دست ماموران تعدادی از دانشجویان انجمن اسلامی اراک توسط اتوبوسی روبروی سفارت آورده شدند که تعداد محدودی از عکس ها از جمله نماز جماعت مربوط به ایشان است).روزهای آینده بریده های روزنامه های ایران در باره این حرکت ما روی تارنما قرار خواهد گرفت.

 فیلمهای مربوط به این روز بزرگ که سرآغاز حرکت های بعدی ما خواهد بود را در روزهای آینده می توانیددریافت کنید.

 

سرور ابوالفضل عابدینی

سرور یزدی سخنگوی حزب پان ایرانیست و عضو شورای عالی رهبری در میان جمعیت

سرور جعفری عضو شورای عالی رهبری حرب پان ایرانیست در میان جمعیت

سرور باغبانی از تشکیلات خوزستان

سروران گرانقدر تشکیلات خوزستان در جلوی جمعیت-سرور خلفی -ناصر-شریفی-باغبانی

 

 

 

            

                      

دانلود بخشی از فیلم گردهمایی

****

بیانیه پایانی همایش

 

 

به نام خداوند جان و خرد                                                             پاينده ايران

به ايران بينديشيم

 

 

بيانيه‌ي پاياني تجمع اعتراض‌آميز در قبال ادعاهاي واهي امارات نسبت به اراضي اصلي سرزمين مقدس‌مان كه نمايشي است از عزم و اراده‌ي ملي در دفاع از تماميت ارضي نه خطاب به سفارت و يا دولت امارات و نه حتي خطاب به حاميان قدرتمندش، بلكه خطاب به ملت ايران سمت تقرير يافته است؛ چرا كه اگر آنان را بخواهيم هشداري يا پندي دهيم بايد به تاريخ مادر پندها اشارت دهيم تا پند سر دندانه به گوش هوش بشنوند كه ايران سرزمين دليران است و هر آنكس كه از درِ آويزش با آن برآمده به ناكامي درآمده و دلاورانش پشت دشمنان از اسب تبختر و تجاوز به زير كشيده و دماغشان به زمين ماليده‌اند. تاريخ مانايي و ايستادگي ايران در هزاران سال را به ديده گيرند و جنگ هشت سال دفاع مقدس را به ياد آورند تا بدانند؛ «همه سر به سر تن به كشتن دهيم» و وجبي از ملك به دشمن ندهيم. خليج فارس،‌ خليجي ايراني و جزاير سه گانه، تا ابد چونان نگيني بر پهنه‌ي ايران زمين خواهند درخشيد. اين پيامي در خور و كافي است هر آنكس را كه خداوند بصيرتش را پرده‌اي نكشيده و هنوز از نور بينايي اندكي، او را بهره است. اما افسوس كه همگان روشن‌انديش و بينا نيستند و پند ما و تاريخ در آنان نمي‌گيرد؛ از اينرو ما را مي‌بايست بيشتر به خود، كار باشد تا ديگران كه به قدرت، سدي در مقابل زياده‌خواهي‌ها و طمع‌هاي دشمنان بركشيم.

ملت شريف ايران! از رخوتي كه در قواي ما به هم رسيده و از ناتواني در دادن پاسخ‌هاي بايسته و از بي‌حسي و عدم حركت، امروز به حالي هستيم كه مي‌بايست در مقابل دولت ناتوان و ضعيف و فاقد حقيقت امارات، موضع دفاعي به خود بگيريم. همان‌گونه كه دانسته است وضعيت ما در صحنه‌ي بين‌الملل و منطقه، ريشه در چگونگي احوال ما دارد. هر ملتي با همه‌ي كوله‌بار تاريخي، آفريده‌ها و داشته‌هاي تاريخي‌اش، در زمان‌هاي متفاوت مي‌زيد كه هر عصري را الزاماتي است در خور و بايسته كه چون فراهم نيايد، به انديشه و كردار، داشته‌هاي تاريخي از بستر رشد و بالندگي برون افتد و به قهقرا رود؛ توان و قواي ملت و مملكت فروكاهد و هر آن‌كس از بيگانگان را كه دنداني باشد هوسي به سر پروراند و پرواي سود خويش كند و تيشه به ريشه‌ي هستي آن ملت افكند. روزگار را گرايشي است كه توانا را عزيز دارد و در آن عزيز بي‌جهتي، بي‌معني است. ما نيز مي‌بايست بكوشيم استعداد مناسبي از خود نشان دهيم و پاسدار شوكت هزاران ساله‌ي خود باشيم. روي به جهات تمايزات شخصيه ننموده و به وطن عزيزمان بينديشيم كه وطن همه‌ي آن چيزي است كه هست؛ آنچه مادي است و آنچه معنوي است، آنچه محسوس است و آنچه نامحسوس. وطن چونان شجره‌ي طيبه‌اي است كه پروراننده‌ي آن پروردگار بي‌همتاست. آبادي و سرزندگيش به عدالت است و فرزندان آنراست كه بر پايه‌ي قوانين برخاسته از عدالت بكوشند تا ميوه‌هاي شيرين به بار آيد. به قول خردمندي «ميوه‌ي  آن، زيبايي‌ها و شكوه و شكوفايي است و اين مجال را مي‌دهد كه همه‌ي قوا و استعدادهاي بشري كه در اجتماع معني مي‌يابد را تجلي بخشد». بر اولاد وطن بايسته است كه به آبادي و سرزندگيش بكوشند كه قدرتمند شويم تا زور نشنويم و ستم نبينيم، توانا باشيم اما زور نگوييم و ستم نرانيم. با ملت‌هاي جريان به نيكي و خوشي راه رويم و به جهانيان و مردمان و گيتي مهر ورزيم و همسايگان خود را يار باشيم كه به راه ترقي و تمدن درآيند تا گزندي از آنان ما را نرسد. ما همه‌ي فرزندان ايران را بي‌توجه به تمايزات آنها و جدايي‌هاي ظاهري كه ميان آنهاست به اتحاد فرا مي‌خوانيم كه به ايران بينديشيم كه به ايران بينديشيم، كه به ايران بينديشيم.

 

                                                      پاينده ايران

سازمان جوانان حزب پان ایرانیست

۱۰ اردی بهشت ۱۳۸۷

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

2 comments آوریل 30th, 2008

به دعوت سازمان جوانان حزب پان ایرانیست

پاینده ایران

همایش شکوهمند میهن پرستان برابر سفارت امارات

در پی دعوتی که حزب پان ایرانیست از هم میهنان به عمل آورده بود ساعت 11 صبح امروز 10 اردی بهشت ماه 1387 جمعیت زیادی برابر سفارت امارات متحده عربی گرد هم آمده و با سردادن شعارهایی مانند :

– فلات ايران به زير يك پرچم ، پيش تا به مرز خويش ، امارات دارد خودكشي مي كند ،سفير به شيخت بگو ساكت ، خليج فارس خليج عرب(!) نخواهد شد، بحرين را به مادر ميهن باز گردانيد، با دشمنان ايران مدارا معني ندارد، خواسته ملت ايران لغو قرارداد هاي گلستان و ترکمن چاي، نگاه فرزندان ايران زمين به بحرين است
 
 خواستار توقف توطئه های منطقه ای پیرامون مصالح ملت ایران بودند.

توجه به استقلال و تمامیت ارضی کشور و پاسداری از کیان ایران زمین سرلوحه شعارهای این همایش بزرگ بود. جمعیت حاضر که با پلاکارد و شعارهای ویژه در خیابان ظفر حضور یافته بودند سرود “ای ایران” را به کرات خوانده وخطاب به دیپلمات های سفارت امارات از حاکمان آن کشور می خواستند که حد ومرز مطالبات خود را بشناسند و پا را از گلیم خود درازتر نکند.

حزب پان ایرانیست همیشه نسبت به مصالح و منافع ملی ایران زمین حساس بوده و در این زمینه با سایر گروه های ملی و سیاسی هماهنگی فکری داشته است.دغدغه خاطر زمانی آغاز می شود که مسائل زیر بنایی ملی کشور مورد تهاجم و تعارض قرار گیرد. برهمین اساس این فراخوان با شرکت گروه های سیاسی و میهن پرستان در برابر سفارت تشکیل شد و با موفقیت به پایان رسید.

دراین همایش حدود پنج هزار نفر شرکت داشتند.در پایان این مراسم با دخالت گارد ضد شورش نظم با شکوه همایش در هم ریخت و 15 نفر بازداشت و عده ای مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

تا ساعت های پس از پایان همایش هجوم جمعیت در اطراف سفارت امارات متحده عربی چشمگیر بود.

 

                           ****تصاویر و فیلم ها در ساعات آتی روی تارنما خواهد رفت****

 

 

                                      

 

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

                                                             پاینده ایران

3 comments آوریل 29th, 2008

بیانیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست-ایرانیان

به نام خداوند جان و خرد

پاینده ایران

به ایران بیاندیشیم

ایرانیان!

چند صباحی است که دولتهای عربی بویژه امارات ,با تكيه بر
حمايت هاي بين المللي و بهره گيري از شرايط نامساعد كشورمان ,ساز ناسازي
با ايران كوك كرده;هوس خاكمان داشته و چشم طمع بر جزاير ما دوخته و مي
كوشند مقدمات آنرا با تغيير نام خليج فارس و تكرار ادعاهاي واهي در مجامع
مختلف و تريبونهاي گوناگون نسبت به آن سرزمينهاي پاك -تنب بزرگ,تنب كوچك و
ابوموسي – كه اراضي اصلي ايران هستندو خواهند بود,فراهم آورد.از اينرو
نمايشي از عزم و اراده ي ملي در دفاع از تماميت ارضي و سرزمني مقدسمان كه
گرد هم آيي و تجمع ما ايرانيان در روز ملي خليج فارس – و عمليات بيت
المقدس-در مقابل سفارت دولت امارات مي تواند يكي از جلوه هاي آن باشد,قدرت
بازدارنده ي مناسبي در برابر اين توطئه هاي شوم و توطئه هاي خطرناك
احتمالي آينده مي باشد.

 

اگر چه بديهي است,اما لازم به ذكر است كه مطلق پاسخ دادن
به ادعاهاي كشوري كه در سال 1971, درفقدان يك اراده ي طبيعي دروني ,با
اراده و حمايت قدرتهاي متجاوز و استعماري پا به صفحه ي روزگار گذارده آماج
و مقصود نهايي ما نيست,چرا كه اين دولت نوپيداي قراردادي نمي تواند از حق
و حقوق تاريخي نسبت به سرزمينهايي سخن بگويد كه صدها و هزاران سال پيش از
تحقق و تشكيل آن ,متعلق به ملت ما و جزءسرزمينهاي اصلي ايران بوده است.پس
بنا به لحاط منطقي و حقوقي اگر بتوانيم درست و انديشيده عمل كنيم يعني
آنچه امروز مفقوداست,ادعاهايي از اين قماش نمي تواند خطري براي ما
باشد.اما از ناتواني در دادن پاسخهاي بايسته و از بي حسي و عدم حركت ما
بيم آن ميرود كه جداي از دولتهاي قوي پنجه و نيز جداي از كشورهاي كوچك
نوپيدا ,كشورهاي جديد التاسيس و ذره اي اقيانوسيه نيز با ديگران به طمع
افتاده و هر كدام خواهان آن باشند,هر آنچه به سر دارند و به آن ميزان كه
مقتضي باشد بعمل آوردند ;منزلتمان بيش از اين فرو شكند و نامي بجز ننگ
نبريم…

 

اين تجمع و گردهم آيي جداي از آنكه سبب مي شود دشمنان
در طرح و پيگيري برنامه هاي ضد ايراني خود آهسته شوند سود ديگري نيز دارد
و آن اينكه امروز بدانيم به ناچار و از بد روزگار به حالي هستيم كه مي
بايست در مقابل دولت ناتوان و ضعيف و فاقد حقيقت امارات كه تبديل به محلي
شده براي جذب سرمايه و گردشگران ايراني ,موضع دفاعي به خود بگيريم ;اين يك
حقيقتي است كه ميبايست براي ما مسلم و يقين بشود كه با اين اوضاع مي بايد
به خود آئيم و بيش از آن مقدار كه تا امروز بوده است به ايران و چگونگي
احوال خود بيانديشيم.

وعده ي ما با شما ايرانيان ساعت 11 روز سه شنبه,10 ارديبهشت ماه 1387

خيابان وليعصر ,تقاطع ظفر(شهيد وحيد دستگردي),مقابل سفارت امارات

پاينده ايران

سازمان جوانان حزب پان ايرانيست

Add comment آوریل 26th, 2008

دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز همگام با جوانان پان ایرانیست

پاینده ایران

بدلیل فیلتر شدن در برخی شهرها همزمان تارنمای جدیدمان هم بروز می گردد. کلیک کنید


دانشجویان تبریز همگام با جوانان پان ایرانیست در دفاع از تمامیت ارضی ایران زمین

تبریز نیوز:سرویس سیاسی: دانشجویان دانشكده “حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد تبریز”، در آستانه دهم اردیبهشت‌ “روز ملی خلیج فارس” ، با برپایی تجمعی اعتراض خود را به اقدام سایت گوگل در تغییر نام “خلیج‌ همیشه فارس” اعلام خواهند کرد.
این تجمع اعتراضی ، از ساعت 11:30 الی 12 روز سه‌شنبه دهم اردیبهشت‌ ماه 1387 ، در روبروی درب ورودی همین دانشگاه برگزار خواهد شد.
دانشجویان این دانشگاه ضمن محكوم كردن این عمل مراتب تاسف خود را ابراز و خواهان پیگیری مجدانه قضایی مسوولان كشور در این باره شده و از تمامی دانشجویان در دانشگاه‌های ایران خواسته‌اند در اقدامی مشابه و مشترك در این روز بزرگ به دفاع از خلیج همیشه ‌فارس بپاخیزند.
لازم به یادآوریست؛در همین روز تجمع اعتراض آمیز گسترده ای در پاسخ به ادعاهای موهن و بی اساس امارات متحده عربی و چند شیخ عرب در خصوص سه جزیره همیشه ایرانی ، به دعوت “سازمان جوانان پان ایرانیست”، در ساعت 11 روز سه شنبه 10 اردیبهشت 1387 در برابر سفارت امارات متحده عربی در تهران برگزار خواهد شد.
خاطر نشان می سازد؛ ایرانیان خواهان واکنش مناسب تر تشکل های دانشجویی ، احزاب و گروه های سیاسی و فرهنگی در داخل و خارج از کشور ، در دفاع از تمامیت ارضی کشورشان هستند..

تجمع دانشجویان و فعالین مدنی مشهد در اعتراض به گوگل و ادعای کذب بر جزایر سه‌گانه ایرانی


به اميد ايراني آباد و آزاد در سايه حاكميت ملي

پاينده ايران

Add comment آوریل 24th, 2008

دانلود کلیپ برای 10 اردیبهشت

پاینده ایران

بدلیل فیلتر شدن در برخی شهرها همزمان تارنمای جدیدمان هم بروز می گردد. کلیک کنید

کلیپی برای روز ۱۰ اردی بهشت روز خلیج فارس و گردهمایی بزرگ ایرانیان در برابر سفارت امارات عربی متحده آماده گردیده است.ایران پرستان در گسترش کلیپ ما را یاری دهند.

دانلود کلیپ با کیفیت بالا ۵.۶ مگابایت

دانلود کلیپ با کیفیت پایین(مخصویص کاربران اینترنت کم سرعت) ۱.۴ مگابایت

***

فراخوان همگانی سازمان جوانان حزب پان ايرانيست برای گردهمایی در برابر سفارت امارات ۱۰ اردی بهشت ماه ۱۳۸۷

دانلود گفتگوی سرور حجت کلاشی مسئول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست با کانال پارس

تصویری wmv کیفیت بالا– 6.5 مگابایت 

تصویری wmv – کیفیت پایین -3.5 مگابایت 

به اميد ايراني آباد و آزاد در سايه حاكميت ملي

پاينده ايران

Add comment آوریل 23rd, 2008

اندر احوالات فیلتر شدگی

فیلتر شدیم!

تارنمای جدید

این تارنما هم همزمان با تارنمای جدید بروز می شود

پاینده ایران                                                                                                                         

شوربختانه از روز31 فروردین، این تارنما و تقریباً همه ی تارنماهای دیگر پان ایرانیست ها گرفتار تیغ سانسور گردیده و فیلتر شدند. این حرکت که در آستانه یک سالگی ِآغاز مجددِ این تارنما روی داد(آغاز کار ما در اواخر سال 83 و اوایل 84 با همین نام بود) شبیه حرکتی بود که در یکسالگی همین تارنما در سال 85 رخ داد و به شیوه ای مشکوک هک گردید و مارا مجبور کرد در یک نشانی دیگر کار کنیم وپس ازآزاد شدن این نشانی توسط بلاگفا باز به این جا برگشتیم و امروز دوباره باید بار خود را ببندیم و به خانه جدید رویم. بله دوستان، تارنمانویسی میهن پرستانه در حکومت فرقه ای جمهوری اسلامی سرانجامی جز خانه بدوشی ،فیلترینگ و زندان ندارد. این فیلترینگ از سوی شرکت پارس آنلاین که ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL میباشد صورت گرفته است و احتمالا به شرکت های دیگر هم ابلاغ خواهد شد، البته هم اکنون با استفاده از خدمات برخی از شرکت های دیگر می توان این تارنماها را باز کرد اما با توجه به اینکه برخی از دوستان و علاقه مندان از دسترسی به این تارنما محروم خواهند شد تصمیم گرفتیم همزمان در تارنمایی با نشانی دیگر راه پیشین را ادامه دهیم(نوشتارهای جدید همزمان روی هر دو تارنما قرار خواهد گرفت).همچنین دوستانی که در شهرها و استان های دیگر هستند فیلتر شدن و یا نشدن این تارنماها را به آگاهی من ودیگر دوستان برسانند.

بایسته است یادآوری شود این حرکت بی سابقه که مانند تعطیل شده فله ای مطبوعات در زمان خاتمی بود شگفت آور است و حکایت از آن دارد که آقایان از شکسته شدن بایکوت خبری علیه ما در پهنه اینترنت و جامعه به دست یاران میهن پرست در شهرهای ایران و به دنبال آن نفوذ اندیشه ی ما وکشش نسل جوان به سوی پان ایرانیست به هراس افتاده اند.همچنین فراخوان سازمان جوانان حزب برای گردهمایی روبروی سفارت امارات عربی که بازتاب بسیار گسترده ای در بین جامعه ایرانی ورسانه جهانی داشت و باعث مطرح شدن بیش از پیش نام پان ایرانیست گردید آقایان را ناراحت نموده است.برگزاری مراسم چهارشنبه سوری و مهرگان و دیگر جشن ها و نشست های حزبی هم افزون بر این شوند گردیده است. عزیزان حکومتی هرگاه جان در بدن نداشتم آنروز از حرکت بازمی ایستم. مسئول شرکت پارس آنلاین و مسئول فیلترینگ حاکمیت فرقه ای (محسنی اژه ای وزیر اطلاعات) شرم برشما…. بچرخ تا بچرخیم….

نشانی جدید:

                      http://paniran2.blogfa.com              

 

                                              فهرست فیلترشدگان پان ایرانیست

تارنمای رسمی پان ایرانیست

پان ايرانيست دفتر اروپايي (انگليسي)

کتابخانه ی حزب پان ایرانیست

اخگر (سرور منوچهر یزدی)

پان ایرانیست تبریز (فرمان آریا)

پان ایرانیست ارومیه

پان ايرانيست آذربايجان

پان ایرانیسم سرافراز ایستاده در تاریخ(سرور عابديني)

حماسه چالدران (سرور آتروپات)

اقتدارملی (سرور کیان مهر)

میهن و ملت (برگزیده)

پان ایرانیسم

دادگران پان ايرانيست

پان ایرانیست مازندران             

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

Add comment آوریل 22nd, 2008

دانلود گفتگوی سرور کلاشی با کانال پارس

پاینده ایران

 گفتگوی سرور حجت  کلاشی مسئول سازمان جوانان حزب پان

ایرانیست با دکتر  ایمان فروتن از جنش ایران فردا در کانال پارس

دکتر فروتن

حجت کلاشی

 

شب گذشته ۳۱ فروردین سرور حجت کلاشی مسوول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست در کانال ماهواره ای پارس با آقای ایمان فروتن از جنبش ایران فردا گفتگویی داشتند.این گفتگو پیرامون بیانیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست وفراخوان گردهمایی بزرگ در برابر سفارت امارات عربی متحده در پاسخ به ادعای واهی نسبت به سه جزیره تنب بزرگ ،کوچک و ابوموسا بود که فایل های آنرا می توانید در زیر دانلود کنید.

                                                           *****

مسئله اساسی واولیه ما فراتر از موضع گیری های فلسفی گونه برخواسته از موضع گیری های موقت سیاسی است. مسئله ما مسئله ایران است،ما ملت ایران را دعوت می کنیم که ابتدا و اولاً با توجه به ضرورت زمان به ایران بیاندیشند یعنی ما میخواهیم بگوییم ایرانیها می بایستی فضیلت اندیشیدن به ایران را بدست بیامورند.مسئله اصلی حزب پان ایرانیست و همه وطن پرستان در این برهه زمانی بدست آوردن فضیلت اندیشیدن به ایران است.

                                                   ******

برای دانلود دانلود گفتگو کلیک کنید

 تصویری wmv کیفیت بالا– 6.5 مگابایت 

                              تصویری wmv – کیفیت پایین -3.5 مگابایت 

صوتی  wma با گنجایش 700 کیلوبایت

همه به ایران بیاندیشیم و در گردهمایی بزرگ ایرانیان شرکت جوییم

دیدار با همه ایرانیان میهن پرست در 11 صبح سه شنبه 10/2/1387

نشانی : خیابان ولیعصر ،تقاطع ظفر، خیابان دستگردی، سفارت امارات عربی متحده

 

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

5 comments آوریل 19th, 2008

اظهارات ابراهیم افتخار در مورد عابدینی

رييس خانه مطبوعات استان خوزستان :

 در حق عابديني كوتاهي كرديم!!

 ابراهيم افتخار ريس خانه ي (ثبت نشده) مطبوعات استان خوزستان در پي انتشار نامه نامه ی ابوالفضل عابدینی و شفاف سازي و ايرادات حقوقي گرفته شده به موجوديت اين نهاد و رياست آن نشستي را با حضور برخي از خبرنگاران مطبوعات خوزستان براي برگزاري مجمع عمومي خانه مطبوعات تشكيل داده اند كه در اين نشست يكي از خبرنگاران به نام “م.گ”خطاب به آقاي افتخار گفت: آيا بين نامه عابديني و اين نشست رابطه اي وجود دارد؟ و ايشان با طفره رفتن پاسخ داد:ما در حق عابديني كوتاهي كرده ايم و در ضمن مصاحبه اي كه ايرنا به نام من منتشر كرد گفته هاي من نبود و هر آنچه را كه ايرنا نقل كرد خبرتنظيمي سرويس خبري اش بود و من هرگز بيان نكردم كه عابديني خبرنگار نيست!!(برای دیدن خبر کلیک کنید)

درود بر خبرنگار دلير و میهن پرست آقاي “م.گ” كه ازجا برخواست و با شهامت گفت آقاي افتخار اين كوتاهي نبود خيانت بود.

همه آنچه امروز گفته مي شود در پي آن است كه ابوالفضل عابديني هم اكنون خارج از زندان است و مي توانداز خويش دفاع نموده و مشت اين دروغ گويان و ياوه گويان راباز نمايد؛ديگر اين كه آقايان گمان مي كردند ابوالفضل عابديني با گستره ي تبليغاتي بر عليه اش چندين سال را در زندان سپري خواهد كرد و كسي هم در مقام دفاع از وي نخواهد بود غافل از اينكه ما پان ايرانيست ها سوگند خورده ايم كه در همه جا هموندان حزب را از يك خانواده دانسته و از يكديگر در برابر بيگانه دفاع نماييم. در پايان گفته آقايي با نام مستعار غروب را در دفاع از محمد مالي يادآور مي شويم كه نوشته بود:

وقتی موج فرومی نشیند تنها کفی می ماند که شاید از دریا تنها تصوری نچندان درست در ذهنش وجود داشته باشد.

آنچه در باره عابدینی گذشت را در بخش ابوالفضل عابدینی می توانید ببینید.

             به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

Add comment آوریل 18th, 2008

نامه کوروش زعیم به حیدر نجفی شهردار اهواز

جناب آقای حیدر نجفی                                                                                                     شهردار محترم اهواز                                                                                                         اهواز، خوزستان

سرور گرامی،شما از زمانی که به شهرداری اهواز گماشته شده اید نه تنها شایستگی خود را در اداره امور شهری نشان نداده اید، بلکه کاری نیز بجز تشویق ادامه عملیات تخریب شهر باستانی هرمز اردشیر بوسیله احداث تونل متروی اهواز که مورد اعتراض ایرانیان استانهای جنوب غربی کشور بوده نکرده اید. کارشکنی های شما در راستای عقیم نگه داشتن اقدامات مردم معترض اهواز و مسئولان دلسوزی که با مردم در توقف تخریب هرمز اردشیر همراهی داشته اند، مردم اهواز را دلشکسته و مستاصل کرده است. افزون بر تخریب بیش از دو هکتار از منطقه باستانی هرمز اردشیر، اکنون هم شخصا دستور تخریب دهها هکتار از محدوده این شهر باستانی را که گنجینه میراث فرهنگی و تاریخی ملت ایران بشمار می رود، در کنار نیروگاه اهواز، داده اید که اقدامات تخریبی به سرعت در حال پیشرفت است.

از آنجا که شهر باستانی و چندهزار ساله هرمز اردشیر نماد فرهنگ و تاریخ خوزستان و لرستان و از افتخارات ملی ایران زمین می باشد؛ و از آنجا که تخریب عمدی آن به دست یک مسئول دولتی که باید نگهبان میراث یک ملت و خدمتگذار مردم باشد، چیزی بجز خیانت به فرهنگ و تاریخ کشور تلقی نمی تواند شود؛ و نیز از آنجا که مردم اهواز اگر فرصت گزینش شهردار خود را داشتند، هرگز شما را برای سمتی که در آن گماشته شده اید برنمی گزیدند و ادامه حضور شما را در این سمت موجب آسیب فراوان به شهر اهواز و میراث پرافتخار کهن ایران می دانند؛ بنابراین، من به نام یک شهروند ایرانی و نیز از زبان شهروندان معترض شهرستان اهواز به شما پیشنهاد می کنم که داوطلبانه از سمت خود کناره گیری نمایید تا بلکه نفر بعدی که بجای شما می نشیند از ذره ای غرور ایرانی بودن بهره مند باشد.

مردم اهواز اجرای این درخواست را تا سرانجام پیگیری خواهند کرد.

با گرامیداشت، کورش زعیم  17 فروردین 1387

برگرفته از :اندیشه, گفتار و نوشتار کورش زعیم

Add comment آوریل 18th, 2008

سرنوشت نامعلوم بهرام آبتین پس از احضار به وزارت اطلاعات

پاينده ايران

بهرام آبتين روبروي سفارت اماراتطي روزهاي گذشته اداره اطلاعات استان  خوزستان چندين بار بهرام آبتين  مسئول کانون فرهنگي لر بختياري ايرانيان را احضار کرد، که طبق گفته ايشان ، وي خواستار احضار به صورت کتبي و قانوني  شد.به همين دليل  ساعت 17، روز چهار شنبه 28فروردين بارديگر  با اوتماس گرفته و با لحني خشونت آميز وي را تهديد کردند که در صورت عدم مراجعه به ستاد خبري با او شديدا برخورد مي شود . پس از اين تماس تلفني بهرام آبتين خود را به ستاد خبري معرفي مي کند و تا اکنون هيچ خبري از وضعيت ايشان در دست نيست . بهرام آبتين از جمله فعالان فرهنگي در خوزستان است که هميشه نسبت به تخريب ميراث فرهنگي خصوصا در مورد آبگيري سد سيوند و عبور قطار شهري اهواز از مسير شهر باستاني هرمز اردشيرفعاليت هاي اعتراضي داشت . 
لازم به ذکر است در تاريخ پنج شنبه 22ارديبهشت کانون فرهنگي لر بختياري که آبتين مسئول آن است به همراه اعضاي حزب پان ايرانيست در اعتراض به ادعاي واهي مالکيت امارات نسبت به سه جزيره ايراني در مقابل سفارت اين کشور تجمع کردند که منجر به بازداشت 48ساعته آبتين در زندان اوين شد.

سرور ابوالفضل عابديني

بازتاب اين گزارش : مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران

به اميد ايراني آباد و آزاد در سايه حاكميت ملي

پاينده ايران

Add comment آوریل 17th, 2008

احضار سرور کسرا علاسوند به دادگاه انقلاب

پاینده ایران

سرور علاسوند

روز گذشته از سوي شعبه چهار دادگاه انقلاب اهواز کسرا علاسوند فعال سياسي ومدني در خوزستان احضار شد . در اين احضاريه آمده است که ايشان بايد روز سه شنبه 27/1/87 ساعت 9 صبح خود را به شعبه 4 معرفي نمايد در غير اينصورت جلب وعدم حضور باعث صدور راي غيابي عليه وي خواهد شد. کسراعلاسوند در تاريخ 22آبان 86 به همراه سرور ابوالفضل عابديني خبر نگارهفته نامه  بهارسبزدر دفترنشريه  بازداشت شدند . که با قرار وثيقه 70 ميليون توماني در تاريخ 8 آذر ماه آزاد شد .در تاريخ 27 اسفند نيز از سوي همين شعبه دادگاه انقلاب اهواز احضار شد که به دليل نا مشخص دادگاه برگزار نشد..
گفتني است اتهام ايشان تبليغ عليه نظام جمهوري اسلامي مي باشد.

برگرفته از:مجموعه فعالان حقوق بشر و دمکراسی در ایران

به اميد ايراني آباد و آزاد در سايه حاكميت ملي

پاينده ايران

2 comments آوریل 15th, 2008

گفتگوی صدای آمریکا با سرور ابوالفضل عابدینی پیرامون دستگیری بهرام آبتین

پاینده ایران

فراخوان همگانی سازمان جوانان حزب پان ايرانيست برای گردهمایی در برابر سفارت امارات ۱۰ اردی بهشت ماه ۱۳۸۷ 

گفتگوی دیشب(۲۳ فروردین) صدای آمریکا با سرور ابوالفضل

عابدینی پیرامون گردهمایی اعتراضی در برابر سفارت امارات و

 دستگیری بهرام آبتین

بهرام آبتین مسئول کانون فرهنگی لر بختیاری ایران زمین 

برای دریافت گفتگو کلیک کنید ۴.۷ مگابایت

کانون فرهنگي لر بخياري ايرانيان و جمعي از اعضاي حزب پان ايرانيست صبح روزپنج شنبه ۲۲/۱/۱۳۸۷ از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۳ دراعتراض به ادعاهاي واهي مالکيت امارات متحده ي عربي نسبت به جزاير ايراني در مقابل سفارت اين کشور تجمع کردند. شرکت کنندگان در اين تجمع پلاکارت هايي در دست داشتند که بر روي آنها شعارهايي  نوشته شده وبر مالکيت تاريخي ايران بر جزاير سه گانه تاکيد و ادعاهاي اعراب خليج فارس را محکوم مي کرد .همچنين از سوي کانون لر بختياري ايران نيز کيکي به مناسبت سي و هفتمين سال تاسيس کشور امارات تهيه واز سفير امارات خواستند تا آن را تحويل بگيرد که سفارت از تحويل آن خودداري کرد .
اين تجمع  بصورت کاملا مسالمت آميز تا ساعت سيزده ادامه داشت .در پايان تجمع ماموران نيروي انتظامي تهران بهرام آبتين رييس کانون لر بخياري به همراه ساير بازدشت شدگان منجمله حجت کلاشي ، هومن اسکندري و آرش کيخسروي به کلانتري گاندي برده و پس از چندين ساعت بازداشت  و آزادي ساير بازداشت شدگان آقاي آبتين را تحويل ماموران وزارت اطلاعات داده واو رابه بند ۲۰۹زندان اوين منتقل کردند.هنوز از اتهامات وعلت بازداشت وي خبري در دست نيست. همچنين ماموران انتظامي در اين تجمع اقدام به ظبط دوربين خبرنگار هفته نامه آمرداد نمودند
.

فراخوان همگانی سازمان جوانان حزب پان ايرانيست برای گردهمایی در برابر سفارت امارات ۱۰ اردی بهشت ماه ۱۳۸۷کلیک کنید

 

بازتاب گزارش سرور عابدینی در تارنمای دیگر

ایران پرس نیوز – رييس کانون فرهنگی لر بختياری روانه بند 209 زندان اوین شد

کمیته بین المللی نجات دشت پاسارگاد

مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران

بهرام آبتین را آزاد کنید- روزنامک

ایران امروز

تارنمای کانون فرهنگی لر بختیاری ایرانیان

 

 به اميد ايراني آباد و آزاد در سايه حاكميت ملي

پاينده ايران 

7 comments آوریل 12th, 2008

Previous Posts


تازه ها :

پیوندها

بایگانی‌ها