Archive for ژانویه, 2011

هرانا؛ جعفری دولت آبادی خواهان محاکمه مجدد ابوالفضل عابدینی شد

«ابوالفضل عابدینی از کلیه حقوق یک زندان محروم است»

خبرگزاری هرانا – در پی بازجویی مجدد ابوالفضل عابدینی نصر و تفهیم اتهام عضویت در مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پرونده این زندانی در قوه قضائیه جهت محکومیت مجدد ایشان به جریان افتاده است.

یکی از بستگان این زندانی در گفتگو با گزارشگر هرانا گفت: «شخص دادستان تهران، آقای جعفری دولت آبادی خواهان محاکمه مجدد ابوالفضل عابدینی شده است.»

وی در ادامه افزود: «در پی انتقال این فعال حقوق بشر به دادسرای غیرقانونی مستقر در زندان اوین، وی در خصوص اتهام “عضویت وی در مجموعه فعالان حقوق بشر” مورد بازپرسی قرار گرفته و مسئولان اعلام کرده اند که قطعا در این خصوص حکم صادر خواهند کرد.»

وی با تاکید بر اینکه آقای عابدینی از کلیه حقوق یک زندانی محروم است ادامه داد: «ابوالفضل بار‌ها در خواست ملاقات با وکیل خود را داده است که با مخالفت مسئولین مواجه شده؛ وی از حق تماس تلفنی و ملاقات حضوری با خانواده‌اش نیز محروم است.»

او در ادامه خاطر نشان کرد: «مسئولین زندان حتی به درخواست ملاقات وی با دادستان تهران هم پاسخ نمی‌دهند و با کارشکنی‌ها تا کنون مانع ملاقاتش با دادستانی شده اند.»

گفتنی است، ابوالفضل عابدینی نصر برای شرکت در مراسم یادبود بنیان گذار حزب پان ایرانیست نیز در خواست مرخصی یک روزه کرده بود که با مخالفت مسئولین زندان مواجه شد.

شایان ذکر است، این روزنامه نگار و فعال حقوق بشر اهل خوزستان که از یازدهم اسفندماه سال گذشته تاکنون در زندان محبوس است، محکوم به تحمل ۱۱ سال حبس تعزیری می باشد.

خبرگزاری هرانا

Add comment ژانویه 31st, 2011

بیانیه‌ی سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست -اعمال فشار و حذف فعالان پان‌ایرانیست

بیانیه‌ی سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست

پاینده ایران

سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست در بیانیه‌های پیشین هشدار داده بود که برنامه‌ای هدفمند و البته غیرمنطقی از سوی معدودی جریانات افراطی در حاکمیت برای اعمال فشار و حذف فعالان پان‌ایرانیست در حال اجرا می‌باشد.

از جمله موارد این برنامه می‌توان به صدور و اجرای احکام سنگین 18 ماه زندان برای حسین شهریاری (فرهنگی بازنشسته، 74 ساله)، 11 سال زندان برای ابوالفضل عابدینی (روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر)، 2 سال و سه ماه زندان برای شاهین زینعلی (فعال دانشجویی) با اتهامات موهوم و واهی اشاره نمود.
این در حالی است که مهندس رضا کرمانی 76 ساله، با سابقه‌ای درخشان در مبارزات ملی و میهنی، در طول سال جاری 4 بار در شهرهای کرج، اهواز و اصفهان بازداشت گردیده و هر بار وسایل منزل ایشان (در کرج) به غارت رفته است؛ آرش کیخسروی (وکیل دادگستری)، فرهاد باغبانی (روزنامه‌نگار) و هومن اسکندری بدون دلایل موجه بازداشت شده‌اند؛ حجت کلاشی پس از گذراندن دوران تبعید سربازی در شهرستان خاش، در سال جاری 2 مرتبه در شهرهای اصفهان و کرج بازداشت شده و هم‌اکنون برای سومین بار به همراه میلاد دهقان به علت شرکت در مراسم بزرگداشت روانشاد دکتر ابراهیم میرانی در اهواز و با بهانه‌ای موهوم در بازداشت به سر می‌برند.
از سال گذشته تا کنون تعدادی دیگر از اندامان حزب پان‌ایرانیست در شهرهای مختلف تحت بازداشت موقت و احضار و بازجویی قرار گرفته و پرونده‌سازی و اعمال فشار و ارعاب، حتی در محیط‌های خصوصی و کاری، بر یاران پان‌ایرانیست در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، اهواز، شاهین‌شهر، آبادان و . . . ادامه دارد.
جریانات افراطی در داخل برخی از دستگاه‌های امنیتی به این هم بسنده نکرده و چند هفته پیش، از برگزاری مراسم خاکسپاری محسن پزشکپور (بنیان‌گذار و رهبر نهضت پان‌ایرانیسم) و حتی حضور شاگردان نزدیک وی در مراسم یادبود ایشان جلوگیری کردند.

با توجه به استمرار و تشدید روند فوق، نظر دستگاه‌ها و اشخاص ذیربط و هم‌میهنان گرامی را به نکات زیر جلب می‌نماییم:

– در طول تاریخ، حاکمیت‌ها، جدا از موقعیت و مشروعیت خود، تلاش داشته‌اند تا با تامین منافع ملی حداکثری، در جلب نظر افکار عمومی داخلی و همچنین تثبیت و ارتقای موقعیت منطقه‌ای و بین‌المللی خود بکوشند. در این راه حاکمیت‌ها، نه تنها خود رویکردی ملی‌گرایانه و ناسیونالیستی را در پیش گرفته‌اند، بلکه حداکثر تلاش را داشته‌اند تا از پتانسیل‌های اجتماعی، فکری و سیاسی ناسیونالیست‌ها به بهترین شکل بهره‌برداری نمایند.
حاکمیتی که بر اساس گفته‌های مسوولین آن بار ادعای مدیریت جهانی (؟!)، ام‌القرای اسلامی (؟!) و ابرقدرت منطقه‌ای (؟!) را بر دوش می‌کشد با بی‌بصیرتی رویه‌ای خلاف روند عرفی فوق را در پیش گرفته و نه تنها موفق به درک و تقویت مفاهیم نظری ناسیونالیسم ایرانی نگردیده، بلکه عامدانه و غیرمنطقی در حذف نیروهای ناسیونالیست و میهن‌پرست گام برداشته است. چنین عملکردی نه تنها در تاریخ ایران و کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه، بلکه در تاریخ بشری و حتی در میان ساختارهای سیاسی عقب‌مانده در آفریقا و آمریکای لاتین هم بی‌سابقه می‌باشد.
پان‌ایرانیستها با سابقه‌ی درخشان و شفاف ملی، در حالی با اتهامات واهی و غیرمنطقی اقدام علیه امنیت ملی و نظایر آن روبرو می‌شوند که بیش از حاکمیت‌ها و دیگر نیروهای سیاسی ایران در راه شناخت و تدوین مبانی نظری مفاهیمی چون منافع ملی و امنیت ملی و تحکیم آن کوشیده‌اند. چنین اتهامات و چنین برخوردهایی ظالمانه و غیرعادلانه با میهن‌پرستان در تاریخ ملت ایران و در تاریخ بشری ثبت گردیده و از یادها نخواهد رفت. بدیهی است استمرار این روند با توجه به مخاطرات عظیم آینده، لطمات و خسارت‌های جبران‌ناپذیری را متوجه ملت ایران و حکومت‌های وابسته به آن خواهد نمود.

– یاران و اندامان حزب پان‌ایرانیست در کنار دیگر میهن‌پرستان ایران، با تلاشی مضاعف و خستگی‌ناپذیر در راه گسترش آرمان‌های ایران‌پرستانه خواهند کوشید و ظلم‌هایی این چنین را در این راه، با آغوش باز پذیرا خواهند بود، چرا که به تعبیر همرزم در بندمان در حال تجربه‌ی لذت مبارزه هستیم؛ اما با توجه به هشدارهای پیشین، در صورت استمرار این روند از سوی جریانات افراطی، جزییات این ارعاب و تهدیدها را برای قضاوت افکار عمومی و ثبت در تاریخ به آگاهی ملت ایران و رسانه‌های جمعی خواهیم رساند تا مردم ایران و نسل‌های آتی بدانند چه ظلم‌ها و ستم‌هایی بر میهن‌پرستان در این سال‌های سخت رفته است.

– حزب پان‌ایرانیست و سازمان جوانان با محکوم نمودن و اظهار تاسف از ادامه‌ی روند زندان و بازداشت پان‌ایرانیست‌ها، خواستار آزادی هر چه زودتر فعالان پان‌ایرانیست می‌باشند. بدیهی است تا رسیدن به این مهم، پان‌ایرانیست‌های داخل وخارج از کشور وظیفه دارند تا با کوششی مضاعف در راه بیان حقیقت و دفاع از یاران زندانی خود بکوشند.

پاینده ایران
سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست
پنجم بهمن ماه 1389 خورشیدی

www.paniranist.info

Add comment ژانویه 31st, 2011

مجموعه اخبار مربوط به بازداشت و زندان سرور حجت کلاشی و میلاد دهقان

حجت کلاشی و میلاد دهقان در اهواز بازداشت شدند.


1بهمن1389
صبح امروز اول بهمن ماه  حجت کلاشی مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست به همراه میلاد دهقان از یاران خوزستانی در مراسم سالگرد درگذشت  سرور ابراهیم میرانی با توهین و فحاشی بازداشت شده و به مکان نامعلومی منتقل شدند.
شایان ذکر است که طی چند هفته اخیر فشار بر اندامان و یاران پان ایرانیست به شدت فزونی یافته به گونه ای که پس از در گذشت رهبر حزب پان ایرانیست، سرور محسن پزشکپور و دفن مخفیانه و شبانه پیکر ایشان، چهار تن از اعضا حزب در کرج بازداشت شدند که هم چنان شاهین زینعلی و مهندس رضا کرمانی در زندان اوین و رجایی شهر بازداشت می باشند.
خبرهای تکمیلی پیرامون وضعیت این دو تن متعاقبا ارسال خواهد شد.
تارنمای سازمان جوانان حزب پان یارانیست

(بیشتر…)

ژانویه 31st, 2011

یک توضیح درباره عدم بروز رسانی تارنما در اثر اشکالات فنی

شوربختانه از تاریخ 25 دیماه تا امروز 8 بهمن ماه 1389 اضافه بر فیلترینگ شدید، به مدت دو هفته تارنمای ما از دسترس خارج بود و به همین دلیل از پوشش خبر بازداشت و زندان سروران گرانقدر میلاددهقان و حجت کلاشی مسئول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست بازماندیم. همچنین نتوانستیم نماهنگ زیبای ایران زمین به مناسبت یکمین سالگرد درگذشت سرور دکتر ابراهیم میرانی و دیگر مطالب مربوط به این روز را روی تارنما قرار دهیم. این مشکلات پیشتر نیز رخ داده بود که آخرین بار در زمان اعلام خبر درگذشت سرور محسن پزشکپور نیز رخ داد و تارنما به مدت چند روز دچار اختلال گردید. همه تلاش خود را داریم که این مشکلات فنی را برطرف نماییم اما هر بار در یک مناسبت مشکلات اینچنینی برای ما رخ می دهد که از این بابت  چندین بار نیز شرکت ارائه دهنده هاست را تغییر داده ایم و این بار نیز به ایشان شکایت کردیم که البته ظاهرا اشکال از جای دیگر است!! امیدواریم این مسئله را از چشم اداره کنندگان تارنما نبینید. بدین وسیله از سرور دهقان و کلاشی، خانواده و شاگردان دکتر میرانی و دیگر یاران پوزش می خواهیم.

پاینده ایران

مدیریت تارنما

Add comment ژانویه 28th, 2011

نماهنگي به مناسبت سالگرد درگذشت دكتر ابراهيم ميراني

پاينده ايران

Add comment ژانویه 28th, 2011

پيام همدردي فرزندان شیر و خورشید ایران به فراخورد پرواز جاودانه سرور محسن پزشکپور پندار

پرواز جاودانه یکی از بزرگان این سرزمین ،از جان گذشته ای پاک باز که از دودمان آزادگان این دیار که دلش مگر برای یگانگی ایران بزرگ وآزادی میهن نتپید ومگر در راه سربلندی وسرافرازی ایران و ایرانیان گامی برنداشت ومردم و تاریخ ایران زمین گواه بیش از نیم سده کوشش خستگی ناپذیر او برای گسترش آزادی و یگانگی سرزمین های ایرانی در این بزنگاه ارزشمند تاریخی ونگهبانی از آیین شکوهمند همیشه جاوید ایرانی است. بزرگ مردی ایستاده سرافراز دربرابر توفان ها که از نه تاریکی ترسید و نه ازمرگ . راد مردی که درهنگامه ی پیکار با اهریمنان پرخروش وجانباخته ،چون سرداری بزرگ از همه ی هستی خویش برای ایران وایرانی گذشت وهیچ گاه هیچ نیرویی نتوانست او را خاموش کند. سرور سروران محسن پزشکپور پندار جاوید مردی که همه ی زندگی خویش را برای سربلندی ایران و دادهای بنیادین مردم به کار برد. ما فرزندان شیروخورشید ایران به همه کسانی که از پرواز جاودانه این بزرگ مرد که برای ایران وایرانی کوشید ،اندوهگینند ،همدردی کرده ،دل آرامی گفته وآرزومندیم نامش نیک ویادش جاودان و روانش به مینو شاد و آرام باد.

ایدون باد. باشد که گامهایمان استوار، باورهایمان ماندگار وراهمان پر رهجو باد. زنده باد پیروزی.

خراسان – توس فرزندان شیر و خورشید ایران

Add comment ژانویه 15th, 2011

بیانیه سازمان جوانان پیرامون حکم ناعادلانه شاهین زینعلی

به نام خداوند جان و خرد

پاینده ایران

 بنا به اطلاعات واصله از خانواده ی سرور شاهین زینعلی، اخطاریه ای از طرف شعبه ی اجرای احکام، با مهلت ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ مبنی بر معرفی سرور زینعلی به زندان، تسلیم وثیقه گذار شده است.لازم به ذکرمی باشد که نامبرده در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به دوسال و۹۱ روزحبس تعزیری محکوم شده است.این در حالیست که سرور شاهین زینعلی در مورخه ۱۹ دیماه در منزل شخصی مهندس کرمانی در کرج بازداشت و به زندان رجایی شهر منتقل شده و اطلاعی از وضعیت ایشان در دست نیست. سازمان جوانان حزب پان ایرانیست ضمن ناعادلانه خواندن حکم، خواهان روشن شدن وضعیت ایشان می باشد.

 پاینده ایران

 سازمان جوانان حزب پان ایرانیست

 ۲۳ دیماه ۱۳۸۹ خورشیدی

تارنماي سازمان جوانان حزب پان ایرانیست

Add comment ژانویه 13th, 2011

پیام ابوالفضل عابدینی از زندان اوین در سوگ محسن پزشکپور

پاینده ایران

 


«پندار بزرگ»! محسن پزشکپور، رهبر و مرشد من! در زندان با خبر شدم که جهان خاکی را وداع گفتی، می‌دانم با ما می‌مانی اما دلم را چگونه تسکین دهم؟ به چشمانم چه پاسخی دهم که تو را نخواهد دید! در زندان به یادت گریستم، گریستم که نمی‌توانم با پیکرت وداع کنم، برای آخرین بار به چهره‌ی فرهمندت بنگرم و بگویم از تو مهر به ایران، مهر به انسان و مهر به هستی بزرگ را آموختم.

رهبرم این شاگردت امروز از زندان، خطاب به آموزگار خود می‌گوید، آن‌گونه که از تو آموختم در راه سرفرازی ملت، مردانه و نجیبانه، آرمان‌خواهانه و عاشقانه ایستاده‌ام. از چشمان دریایی پرمهرت، آموختم که همواره به یاد فرزندان این سرزمین باشم، غم‌خوار کارگران و پیشه‌وران بوده، غم بی‌نانی هم‌وطنانم بخورم به یاد خانواده‌ی آنها باشم «پاسدار آیین خانواده» و از صدای پرحرارت و با صلابتت آموختم گلویم صدای خفه شده‌ی فرزندان زجر کشیده‌ی این میهن باشد. آری کارگران ایران امروز پدرشان را از دست دادند. مردی را که لحظه به لحظه به آنها می‌اندیشید و برای آینده‌ای درخشان می‌کوشید.

به همه‌ی هم‌رزمان و ملت ایران تسلیت گفته و فرزندان این سرزمین اهورایی را برای ادامه‌ی راه و آرمان‌های پندار فرا می خوانم.

ابوالفضل عابدینی‌نصر

زندان اوین

۱۹ دی‌ماه ۱۳۸۹

تارنماي سازمان جوانان حزب پان ايرانيست

Add comment ژانویه 12th, 2011

نیروهای امنیتی از تدفین پیکر سرور محسن پزشکپور جلوگیری کردند.

از پیکر بی‌جان سرور محسن پزشکپور هم می‌ترسند!

با خبر شدیم در یک عمل غیر اخلاقی و غیرانسانی و غیر قانونی، نهادهای امنیتی از تحویل پیکر بی‌جان سرور محسن پزشکپور خودداری کرده و اظهار داشته‌اند خود آنها، آن تن شریف را به خاک سپرده‌اند. سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست قویاً این عمل غیرقانونی را محکوم کرده و این کرده‌ی شرم‌آور را با هیچ توجیه امنیتی قابل پذیرش نمی‌داند.

تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد، درباره‌ی تمام عملکردهای شما، درباره‌ی تمام ظلم و ستم‌های شما، قضاوتی سخت خواهد داشت.

با چه توجیهی و مبتنی بر چه استدلالی از برگزاری مراسمی ساده برای مردی که تمام عمر خود، تمام دارایی و دلبستگی‌های خود را در راه میهنش صرف کرده و برهمه‌ی بازیچه‌ها چشم پوشید و از خوشی‌ها و لذات این دنیا دست شست، چنین جفایی روا داشتید؟!

با این طرح، در نهایت دشمنان این ملت از این مرد بزرگ به دلیل ۷ دهه کوشش و ایثار و گذشت در راه میهن انتقام گرفتند. آری دشمنان این سرزمین از پیکر بی‌جان این مرد وطن‌پرست انتقام گرفتند و چه ناجوانمردانه؟!

آری توانستید پندار را در پی بیماری، سه سال از یاران و فرزندان معنویش جدا کنید، توانستید از پیکر او انتقام بگیرید و مخفیانه دفنش کنید و در این راه برخی خویشان کج‌اندیش همراهیتان کردند، با اندیشه‌ی پندار چه می‌کنید؟!

پاینده ایران

سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست

19دیماه1389

تارنماي سازمان جوانان حزب پان ايرانيست

Add comment ژانویه 11th, 2011

آزادی حجت کلاشی و انتقال شاهین زینعلی، رضا کرمانی و آرش کیخسروی به زندان رجایی‌شهر

دوشنبه , ۲۰ دی , ۱۳۸۹ -کد خبر: 0134240- حجت کلاشی، مسئول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست که شب گذشته همراه رضا کرمانی، دبیر کل سابق حذب پان ایرانیست؛ آرش کیخسروی وکیل دادگستری و شاهین زینعلی فعال سیاسی، عضو سابق دفتر تحکیم وحدت و از اعضای حزب پان ایرانیست در کرج و در منزل مهندس رضا کرمانی بازداشت شده بود امروز صبح از زندان رجایی‌شهر آزاد شد.

 به گزارش رهانا سامانه خبری «خانه حقوق بشر ایران»،‌ رضا کرمانی، دبیر کل سابق حذب پان ایرانیست؛ آرش کیخسروی وکیل دادگستری و شاهین زینعلی فعال سیاسی، عضو سابق دفتر تحکیم وحدت و از اعضای حزب پان ایرانیست به بند امنیتی زندان رجایی‌شهر منتقل شده‌اند و تا کنون هیچ تماسی با خانواده خود نداشته‌اند. نیروهای امنیتی یک‌شنبه شب با ورود به منزل رضا کرمانی این چهار تن را بازداشت کرده بودند. گمان می‌رود درگذشت محسن پزشک‌پور موسس و رهبر حزب پان ایرانیست که شب گذشته پیکرش به صورت مخفیانه و تحت تدابیر امنیتی به خاک سپرده شد بی ارتباط با بازداشت این افراد نبوده است. بنابر اطلاع خبرنگار رهانا؛ مراسم بزگرداشت محسن پزشک‌پور که شب گذشته به اجبار ماموران وزارت اطلاعات به صورت مخفیانه و اجباری انجام شده بود، امروز تحت تدابیر شدید امنیتی در منزل ایشان برگزار شد. حجت کلاشی و رضا کرمانی پیش تر در تاریخ ۲۰ شهریور ماه بازداشت و پس از چندین رو از زندان آزاد شده بودند. همچنین رضا کرمانی سال گذشته نیز در جریان درگذشت دکتر ابراهیم میرانی در فرودگاه اهواز بازداشت شده بود و با قرار وثیقه پنجاه میلیون تومانی آزاد شده بود. رضا کرمانی در حالی در بازداشت به سر می‌برد که به علت بیماری باید به داروهای خود دسترسی داشته باشد شاهین زینعلی فعال سیاسی، عضو سابق دفتر تحکیم وحدت و از اعضای حزب پان ایرانیست است که در پی حوادث عاشورای سال گذشته بازداشت و به دو سال و سه ماه حبس تعزیری محکوم شده بود. قرار بوده است وی برای اجرای حکم خود روز دوشنبه، بیستم دی ماه جاری خود را به زندان معرفی کند. آرش کیخسروی وکیل دادگستری و از دیگر اعضای حزب پان ایرانیست ایران است که وکالت مهدی خدایی فعال دانشجوی زندانی را که به هفت سال زندان محکوم شده بر عهده دارد.

 پایان پیام

رهانا سامانه خبری «خانه حقوق بشر ایران»

Add comment ژانویه 11th, 2011

چهار تن از اعضای حزب پان ایرانیست در کرج بازداشت شدند

یک‌شنبه ۱۹ دی ماه

حجت کلاشی، سول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست، رضا کرمانی، دبیر کل سابق حذب پان ایرانیست؛ آرش کیخسروی وکیل دادگستری و شاهین زینعلی فعال سیاسی، عضو سابق دفتر تحکیم وحدت و از اعضای حزب پان ایرانیست در کرج و در منزل مهندس رضا کرمانی بازداشت شدند.
به گزارش رهانا، سامانه خبری «خانه حقوق بشر ایران»، نیروهای امنیتی یک‌شنبه شب با ورود به منزل رضا کرمانی این چهار تن را بازداشت کرده و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند. از دلائل بازداشت این چهارتن اطلاعی در دست نیست، اما درگذشت محسن پزشک‌پور موسس و رهبر حزب پان ایرانیست که شب گذشته پیکرش به صورت مخفیانه و تحت تدابیر امنیتی به خاک سپرده شد بی ارتباط با بازداشت این افراد نبوده است.
بنابر اطلاع خبرنگار رهانا؛ محسن پزشک‌پور که قرار بود بامداد روز دوشنبه مراسم تشیعش در قلهک برگزار شود، یک‌شنبه شب به اجبار ماموران وزارت اطلاعات به خاک سپرده شد. همچنین گمان می‌رود که دلیل بازداشت این چهار تن نگرانی از برگزاری تجمعات در جریان مراسم ختم محسم پزشک‌پور باشد که قرار است در روزهای آینده برگزار شود.
حجت کلاشی و رضا کرمانی پیش تر در تاریخ ۲۰ شهریور ماه بازداشت و پس از چندین رو از زندان آزاد شده بودند. همچنین رضا کرمانی سال گذشته نیز در جریان درگذشت دکتر ابراهیم میرانی در فرودگاه اهواز بازداشت شده بود و با قرار وثیقه پنجاه میلیون تومانی آزاد شده بود.
شاهین زینعلی فعال سیاسی، عضو سابق دفتر تحکیم وحدت و از اعضای حزب پان ایرانیست است که در پی حوادث عاشورای سال گذشته بازداشت و به دو سال و سه ماه حبس تعزیری محکوم شده بود. قرار بوده است وی برای اجرای حکم خود روز دوشنبه، بیستم دی ماه جاری خود را به زندان معرفی کند.
آرش کیخسروی وکیل دادگستری و از دیگر اعضای حزب پان ایرانیست ایران است که وکالت مهدی خدایی فعال دانشجوی زندانی را که به هفت سال زندان محکوم شده بر عهده دارد.

منبع:رهانا

بازتاب خبر در جرس

Add comment ژانویه 9th, 2011

مصاحبه مهندس کرمانی با صدای امریکا درباره درگذشت محسن پزشکپور رهبر حزب پان ایرانیست

پاینده ایران

در پی درگذشت محسن پزشکپور رهبر و بنیانگذار حزب پان ایرانیست مهندس رضا کرمانی از پیشکسوتان پان ایرانیست طی گفتگویی با صدای امریکا به تشریح کوتاه و گذرا وضعیت کنونی اندامان حزب و گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگ مرد تاریخ ایران، (پندار) پرداخت.

به لینک زیر در یوتیوب بروید

مصاحبه مهندس کرمانی با صدای امریکا

برای دانلود این ویدیو  به تارنمای زیرر رفته و پیوند ویدیو در یوتیوب را وارد کرده و پوشه را با کیفیت دلخواه دریافت کنید  www.tunel1.co.cc/video

با سپاس از تارنمای سازمان جوانان حزب پان ایرانیست


Add comment ژانویه 9th, 2011

Previous Posts


تازه ها :

پیوندها

بایگانی‌ها