Archive for آوریل, 2013

آزادی میلاد دهقان، پان ایرانیست خوزستانی پس از پنج ماه

 آزادی میلاد دهقان، پان ایرانیست خوزستانی پس از پنج ماه

میلاد دهقان از اعضای حزب پان ایرانیست، عصر امروز هفتم اردیبهشت ماه ۹۲ از زندان کارون اهواز آزاد شد.

بر اساس گزارش سازمان جوانان حزب پان ایرانیست، میلاد دهقان که در آذر ماه سال گذشته توسط ماموران اطلاعات در شهر اهواز بازداشت شده بود عصر امروز با تودیع وثیقه ۴۰۰ میلیون تومانی آزاد شد. حجت کلاشی -مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست- و تنی چند از اعضای این حزب زمان آزادی ایشان در مقابلزندان کارون اهواز حضور به عمل رساندند .


milad1
بر اساس این گزارش وضعیت روحی و جسمی این زندانی سیاسی مطلوب ارزیابی شده است.
این فعال سیاسی پان ایرانیست از ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۱ به مدت ۴۳ روز در سلول انفرادی بازداشتگاه اطلاعات اهواز مورد بازجویی قرار گرفت و پس از آن به بند ۸ زندان کارون اهواز منتقل شد.

اتهامات میلاد دهقان عضویت در حزب پان ایرانیست، اقدام علیه امنیت کشور، تبلیغ علیه نظام، فعالیت در حوزه حقوق بشر، فعالیت در فضای سایبری، ارتباط با محافل ضد نظام، ارتباط با دول متخاصم مطرح شده است.

milad2

دادگاه این فعال سیاسی فردا، نهم اردیبهشت ماه  برگزار خواهد شد.

بازداشت میلاد دهقان در پاییز گذشته و پیرو اعمال فشار و بازداشت اعضای حزب پان ایرانیست صورت گرفت.

Add comment آوریل 28th, 2013

پیام نوروزی سرور ابوالفضل عابدینی نصر

 ابوالفضل عابدینی نصر، از اعضای حزب پان ایرانیست و فعال سیاسی که در زندان اوین در حال سپری کردن دوران سیزده سال حکم زندان خود می باشد، طی پیامی از زندان اوین، نوروز را به تمامی ایرانیان شادباش گفت.

متن پیام ابوالفضل عابدینی به شرح زیر است:

زمستان به آسمان تیره گفت به اسفند بگو فریاد سر دهد، «بهار» می‌آید و به باد فرمان داد تک درخت مردمان به انتظار نشستهٔ «بهار» را بشکن. درخت تنومد و با ریشه در برابر سرما و تازیانه‌ها و شلاق‌های ناجوانمرد زمستان مقاومت کرد و به امید روزهای سبز بهاری ایستادگی نمود. و «بهار» بی‌توجه به نعره‌های «بهارمی آید» زمستان، آمد.

درخت تنومند و مقاوم شکوفه کرد و برگ‌های سبزش آسایشگه مردمان دیارش شد. و چه زیبا «بهار» به پاس استواری درخت سبز و تنومد تعظیم کرد.

نوروز بر مردمان بافرهنگ و سرافراز ایران بزرگ شاد باد

زندان اوین/ بهار ۹۲

Add comment آوریل 2nd, 2013


تازه ها :

پیوندها

بایگانی‌ها