Archive for ژانویه, 2009

آنان که با امام از هواپیما پیاده شدند…!

 

امام آمد...

نفر سمت راست گوشه، ابوالحسن بنی صدر است. او که با 11 میلیون رای نخستین رئیس جمهور ایران شده بود، با جمله تاریخی آیت الله خمینی در 25 خرداد 60:” 35 میلیون نفر بگویند بله، من میگویم نه.” کنار زده شد. 7 تن از مشاورانش اعدام شدند، هزاران تن از هوادارنش به زندان رفتند و خودش رهسپار تبعید شد.

درست بالای سر خمینی، مرد روحانی با عمامه سفید آیت الله لاهوتی است. او که از زندانیان با سابقه قبل از انقلاب به همراه منتظری و طالقانی بود، بعد از پیروزی انقلاب از سرسخت ترین هواداران رئیس جمهور بنی صدر، به شمار میرفت. به فاصله 2 ماه پس از کنار زدن بنی صدر توسط لاجوردی به زندان اوین برده شد و اعدام شد. جمله معروف او خطاب به سران حزب جمهوری(بهشتی،خامنه ای و رفسنجانی) این بود: “مردم انقلاب نکردند تا من وشما بر آنها حکومت کنیم . اگر قرار بود با چماق و زورگویی بتوانند حکومت کنند قبل از شما آریامهر بود.حاکمیت تک حزبی است که صدای پای فاشیزم را به گوش میرساند. وای به حال آن انقلابی که 8 درصد به 80 درصد حکومت کنند. اگر زور میتوانست آدم را جای خودش بنشاند، پیش از شما زورمند تر از شما بودند. شما جز اینکه خفقان ایجاد کنید و برای مردم مشکل درست کنید کار دیگری نمیکنید.”( روزنامه انقلاب اسلامی، ۲۲ فروردین ۱۳۶۰- انقلاب اسلامی، ۸آذر ۱۳۵۹)

نفرایستاده میان آیت الله مطهری و لاهوتی، صادق قطب زاده است. او که به همراه ابراهیم یزدی و بنی صدر راه انقلاب را در پاریس هموار کرده بود، 24 شهریور 1361، به اتهام توطئه انفجار جماران، زندانی و اعدام شد. آیت الله منتظری بعدها در خاطراتش نوشت:”بعدا شنيدم آقاي حاج احمد آقا در زندان سراغ آقاي قطب زاده رفته و به او گفته است شما مصلحتا اين مطالب را بگوييد و اقرار كنيد و بعد امام شمارا عفو مي‎كنند، ولي او را اعدام كردند. بعدها از طريق موثقي شنيدم كه جريان ريختن مواد منفجره در چاه نزديك محل سكونت مرحوم امام بكلي جعلي است و واقعيت نداشته است.”(خاطرات آیت الله منتظری،ج۱،ص۴۸۵)

 قطب زاده دردادگاه پرسيده بود:”روشنفکران و روحانيانی که بنيادگذار انقلاب بودند کجا هستند؟ آيا حتی يک تن از آنها در کاری هست؟ اينها که امروز بر کارند در جريان انقلاب چه می کردند؟”(ایستاده بر آرمان،ص ۲۷)

پی نوشت۱: آن که در کنار بنی صدر ایستاده، صادق طباطبایی است. سخنگوی دولت مهندس بازرگان بود. بعد به بازرگان پشت کرد و به صف حکومتی ها پیوست.در سال 61 به دلیل قاچاق 3.75 پوند تریاک توسط پلیس آلمان دستگیر و در دادگاه دوسلدورف به 3 سال زندان محکوم شد.( پس از بحران،خاطرات هاشمی رفسنجانی،صص ۳۵۹،۴۱۱،۴۱۹) با پادرمیانی وزیرخارجه آلمان و مصونیت سیاسی به عنوان عنصر نامطلوب از آن کشور اخراج شد. او همچنان به حمایت از جمهوری اسلامی ادامه میدهد.

برگرفته از :ناگفته های انقلاب ۵۷


در باره شورش ۵۷ به نوشتارهای زیر نگاه کنید:

 

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

11 comments ژانویه 31st, 2009

گفتگوی سرور منوچهر یزدی با صدای آمریکا – 8بهمن ماه1387

 

برنامه تفسير خبر صداي آمريكا سه شنبه شب 8 بهمن ماه ميزبان سرور منوچهر يزدي از شوراي عالي رهبري حزب پان ايرانيست بود كه در تهران از راه تلفن در برنامه شركت جست. بخش سخنان سرور يزدي را جداگانه در زير دريافت كنيد.

بخش نخست پيرامون گفتگوي اوباما با شبكه جهاني العربيه: چنانچه ايران سياست مشت هاي گره كرده را كنار بگزارد ميتواند از دوستي آمريكا برخوردار شود.

 تصویری 13 دقيقه  به گنجايش 7.27 مگابايت   دریافت

بخش دوم: پيرامون لايحه بودجه سال 1387و سخنان محمود احمدي نژاد در مجلس شوراي اسلامي

تصویری 2 دقيقه به گنجايش 2.83 مگابایت       دریافت

   ***

1ساعت برنامه تفسير خبر را يكجا دريافت كنيد   کیفیت پایین 18 مگابایت

 بایگانی جستاری :دریافت(دانلود) کتاب ، آوا ، نما

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

1 comment ژانویه 30th, 2009

دانلود کتاب "انقلاب شاه و مردم" از انتشارات حزب پان ایرانیست

 انقلاب شاه و مردم

رستاخيز پيروز نژاد ايراني و شاهنشاهي ايران

پان ايرانيست هاي گچساران در مراسم انقلاب شاه و مردم

   افتخار بر حزب پان ایرانیست تنها حزب شرکت کننده در تصویب ملی ششم بهمن

   افتخار بر نظم پرشکوه ” شاهنشاهی ایران “

پی دی اف 41 رویه به گنجایش 367 کیلوبایت

دانلود يكراست              دانلود از پيوند دوم 

این کتاب که از انتشارات حزب پان ایرانیست در سال  1347 می باشد دارای دو بخش و یک دیباچه است که دیدگاه های حزب پان ایرانیست درباره این انقلاب را بیان می دارد.

بخش1 : فشرده سخنان سرور محسن پزشکور رهبر حزب پان ایرانیست در ميتينگ رودسر و كنفرانس ساري: ششم بهمن ماه 1345

بخش 2 : بررسی انقلاب ششم بهمن از زنده یاد دکتر محمدرضا عاملی تهرانی قائم مقام رهبر حزب که در سال 1345 در روزنامه خاک و خون به چاپ رسید.

*** 

رژه حزب پان ايرانيست در مراسم انقلاب سپيد- تهران روبروي مجلس سنا

نظم آهنين، انضباط پولادين و ايمان لايزال خاكستري پوشان: تهران به سالروز انقلاب پيروز «شاه و مردم» شاهد رژه پر شكوه پاسداران راستين نظم شكوهمند شاهنشاهي ايران بود

پاسخ «آري» و خواست تكامل

چنانكه خوانندگان آگاهی دارند، هنگاميكه لوايح شش‌ گانه به تصويب ملي گذارده شد، موضوع از طرف حزب نيز مورد بررسي دقيق قرار گرفت و سرانجام در تاريخ بيست و هفتم دي ماه 1341 اعلاميه‌اي از سوي حزب پان ايرانيست انتشار يافت كه ضمن آن اعلام شده بود كه حزب در مورد تصويب ملي پاسخ «آري» خواهد داد.

در پي اعلاميه، رساله‌اي نيز از طرف حزب پان ايرانيست درباره‌ي لوايح شش ‌گانه انتشار داده شده در اين رساله حزب پان ايرانيست، در آغاز، علل شركت در امر تصويب ملي و دادن پاسخ مثبت را تشريح كرد و سپس لوايح شش‌ گانه را يكايك مورد ارزيابي قرارداد و مسير تكامل آن را ترسيم نمود.

اعلاميه حزب پان ايرانيست در برگیرنده ی مشخصات زير بود.

1- خلع يد از مالكان بزرگ و القاء رژيم ارباب و رعيت را به عنوان يك ضرورت اجتماعي تلقي نمود و اقدام به آن را مورد ستايش قرار داده بود.

2- شكل تقسيم اراضي را به صورتي كه عنوان شده بود اقدامي لازم ولي غير كافي دانسته بود زيرا؛

الف- تحولات كشاورزي را در مسير رشد سريع اقتصادي تامين نمي‌كرد.

ب- جامعه روستايي ايران را، به صورت جامعه‌اي غيرقابل تحول و تغيير در نظر مي‌گرفت كه بدان صورت با سير ناسيوناليسم ايران نمي‌توانست هماهنگي كامل داشته باشد.


3- وصول به نظام شايسته‌ي ملت ايران را بدون خلع يد از عوامل فساد، منحرف و كهنه هیأت حاكمه نشدني دانسته بود.

***

   بخش های از نوشتار بسیار ارزنده دکتر عاملی تهرانی” آژیر”:(خواندن كتابچه به همه هوادران و هموندان حزب پيشنهاد مي گردد)

توده‌هاي دهقاني ايران زمين از استعداد بسيار كه ويژه گوهر نژادي آنان است برخوردار هستند و اين نسل برومند به خوبي مي‌تواند پاسدار كوشا و راستين آیین پاس درفش شاهنشاهي باشد ولي براي اينكه اين نيروي عظيم حتي يك لحظه عاطل و باطل نماند و در معرض انحراف و تباهي قرار نگيرد لازم است برنامه‌هاي مناسب بسيج رواني از هم اكنون آغاز كرد.

جاي درنگ و تامل نيست. ميليون‌ها نفر كه تا چهار سال پيش رعيت ناميده مي‌شدند و خود را محكوم فقر و ناداني مي‌دانستند امروز گام در راه جديدي نهاده‌اند زندگي فرداي آنان در شهرهاي جديد، در كنار كارخانه‌ها و در مراكز آموزش و بهداشت و خدمات ديگر خواهد بود.

هميشه اينگونه تحولات اجتماعي كه ناگهان عرصه زندگي انبوه كثير جمعيت را دگرگون ساخته است با تب و تاب‌هاي فكري و رواني همراه بوده است و در آينده بسيار نزديك زمينه هيجانات و بحران اجتماعي در جامعه نورسته روستايي پديد خواهد آمد. اين حقيقتي است كه بايد بدان توجه داشت، اگر در برابر اين واقعيت مقدر تصميم لازم اتخاذ نكنيم با بزرگترين خطرات اجتماعي برابر خواهيم شد، بويژه كه عصر ما، دوران استفاده از هيجان‌هاي رواني است و نيروهاي جهانخواره‌اي همواره آماده و مصمم هستند كه در هر محيط مساعدي از اينگونه هيجانات بهره‌برداري كنند. (آنچه که در 22 بهمن 57 رخ داد)

وظيفه ما آنست كه هم‌اكنون اعلام خطر كنيم و با بانك بلند بگوييم جمعيت نورسته روستايي نمي‌تواند در يك خلاء فكري زندگي كند. اين جمعيت همانگونه كه احتياج به همه وسايل و لوازم مادي دارد نيازمند آن است كه در انديشيدن و تظاهرات رواني نيز به او مدد و ياري شود، اين جمعيت نيازمند فكر و ايدئولوژي است. (دريغا كه هيات حاكمه فاسد اين اعلام خطر را نشنيد يا خود را به نشنيدن زد!)

 

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

7 comments ژانویه 26th, 2009

دانلود وبدیو های مستند تاریخی به مناسبت 6 بهمن سالروز انقلاب سپید شاه و مردم

 

 پادشاه ايران در مراسم واگزاري اسناد زمين ها به كشاورزان

روشنگری مهم:بازدیدکنندگان گرامی جز پوشه (فایل) های حزب پا ایرانیست آنچه از ویدوها و کتاب ها و فایل های شنیداری و دیداری دیگری که در این تارنما در اختیار دوستان قرار داده می شود لزوما به معنای تایید محتوای آنها نیست.(مزدک) 

آموزش دانلود فایل ( از مدیا فایر) 

سخنان محمد رضا شاه پهلوی در مراسم دادن حق رای به زنان 1341   (6 سال پیش از آنکه سویس حق رای به زنان بدهد…!)           شنیداری به گنجایش 1.55 مگابایت    دانلود 

بخشی کوتاه از ویدیو سخنان شاه درباره 6 بهمن و انقلاب شاه و مردم (دیداری 3.33 دقیقه)

دانلود WMV برای مدیا پلیر 4.77 مگابایت               دانلود3GP برای موبایل 2.37مگابایت  



نماآهنگ زیبای سرزمین خورشید با صدای استاد محمد نوری با تصاویری از اقدامات انجام شده در انقلاب شاه و مردم.        زمان 5.14 دقیقه   6.58 مگابایت        دانلود 

 انقلاب سفید ؛ بخش سوم کتاب پاسخ به تاریخ نوشته: محمدرضا شاه پهلوی 

 بايگاني جستاري :دریافت(دانلود) کتاب ، آوا ، نما

 

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

3 comments ژانویه 25th, 2009

دانلود فیلم کوتاه : "در جستجوی کوروش بزرگ"

در جستجوی کوروش بزرگ

                 آرامگاه کوروش بزرگ در پاسارگاد

   تهیه کننده : اسپنتا پروداکشنز   spenta productions

 12.48 دقیقه – برگردان شده به زبان فارسی

دریافت با گنجایش پایین – 9 مگابایت        دریافت با گنجایش بالا – 18 مگابایت

 آموزش دانلود فایل ( از مدیا فایر) 

بایگانی جستاری:دریافت(دانلود) کتاب ، آوا ، نما


در روزهای آینده تا روز واقعه (۲۲ بهمن) با ویدیوهای بسیار دیدنی درباره شورش(انقلاب) ۵۷ بروز خواهیم شد. سرزدن به تارنما و دانلود این ویدیوها را فراموش نکنید.

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

7 comments ژانویه 21st, 2009

پاسخ بهرام آبتین به نشریه اینترنتی لُر – پاسخ شماره 2

در ادامه سخنان ضد ايراني نشريه اينترنتي لور و پاسخ بهرام آبتين سرنشین کانون فرهنگی پارس های (لر) بختیاری ایرانبان که در آن نیز پرسش هایي از اين نشريه داشت ُ آنان نيز در توجيه رفتار خود مواردي را برشمردند كه به پاسخ دوباره بهرام آبتين انجاميد.

بهرام آبتین – 7 آبان1387روز جهانی کوروش بزرگ – تخت جمشید 

ز خون پاک قوم بختیاران                   چنین آوازه دارد نام ایران 
 

** وظیفه خود می دانم برای شناخت اندیشه ی کوروش بزرگ برگردان پارسی لوح حقوق بشر این ابر انسان را به شما  ارایه نمایم؛تا به درک عمیق اندیشه ایرانیان در خصوص حقوق بشر پی برده وامید وارم برای آگاهی ببیندگان این منشوررادر تارنمای خود قرار دهید. 

** ازسخنان شما این گونه استنباط می شود که نه تنها شما به نمایندگی تمام لورها”نه لرها سخن می گویید بل تمامی اشخاص مجهول والحال تورک “نه آذری –کورد “نه کرد-وخلق عرب الاحوازی “نه اعراب ایرانی نژاد خوزستانی را، بل گویی با یکدیگر بیعت کرده وشما به نمایندگی از آنان  به سخن پراکنی پرداخته اید. 

**امید بر آن دارم که آنانی که چو سهراب تحت تاثیر فرهنگ بیگانه قرار گرفته اند هر چه زود تر بر این کژ اندیشی خویش پی برده به پاسداری از مام وطن بی اندیشند. 

**هم میهن دیری نخواهد پایید که آیندگان تاریخ، برعمل کرد امروز ما به داوری خواهند نشست. 

 

(بیشتر…)

Add comment ژانویه 18th, 2009

موضع آیت الله العظمی روحانی درباره مسلمانان چچن

پاينده ايران

  اين تصوير را يكي از هم ميهنان گرامي به رايانامه تارنما فرستاده است. با رفتن به تارنماي اين روحاني در بين چند هزار استفتاء گوناگون يافتن اين مورد بسيار سخت بود!

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

Add comment ژانویه 16th, 2009

در برابر برگزاری جام خلیج [مجعول]عربی ایران مسابقاتی به نام بحرین ایرانی برگزار کند.

هوشنگ نصیرزاده : در برابر برگزاری جام خلیج [مجعول]عربی!! از سوی کشورهای عربی، ایران مسابقاتی به نام بحرین ایرانی برگزار کند.

نصیرزاده : ایران باید از فدراسیون های عربی به فیفا شکایت کند.

هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فیفا درباره برگزاری جام خلیج بدون به کار بردن نام فارس در ان گفت: برگزاری مسابقاتی به نام خلیج عربی و با اهداف کاملاً سیاسی برخلاف ماده 3 اساسنامه فیفاست و فدراسیون فوتبال ایران باید به هیات رییسه فیفا در این زمینه شکایت کند.متاسفانه فدراسیون فوتبال تمام کشورهای عربی خلیج فارس از جمله قطر که “بن همام” رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم هست اساسنامه داخلی ندارند و به صورت سنتی اداره می شوند و دولت در اداره فوتبال آنها دخالت مستقیم دارد اما با این حال فیفا تا کنون این کشورها را با محرومیت روبرو نکرده است . برخی از شرکت های فعال در این کشورها از جمله هواپیمایی امارات با پرداختن مبالغ هنگفتی به عنوان حامی مالی فیفا فعالیت می کنند به همین دلیل با آنها برخورد نمی شود. فدراسیون فوتبال ایران در صورت ادامه یافتن چنین مسابقاتی در سالهای آینده می تواند تهدید کند مسابقاتی نظیر این بازیها که حاکمیت تمامی جزایر ایران را در خلیج فارس نشان می دهد برگزار کند، مثلا مسابقاتی با نام بحرین ایرانی برگزار کند.

برگرفته از : روزنامه خبر ورزشی  شماره 3386 – چهارشنبه 25 دی 1387 – برگه 9 

***

پانوشت: آقای نصیرزاده کارمند شرکت نفت ، اصالتاً بهبهانی و هم اکنون ساکن اهواز است.(برای سپاسگزاری از سخنان ایشان می توانید به شماره 2554 113 0916 پیامک بفرستید).

آنچه این میهن پرست آگاهِ خوزستانی بیان داشتند در واقع برخورد با اقدامات کشورهای عربی در برابر چشمداشت به تمامیت سرزمینی ایران است. این  کارشناس و داور فوتبال خطر اقدامات ضد ایرانی از سوی اعراب در مورد حاکمیت تاریخی ایران بر خلیج همیشه پارس و جزایر ایرانی تنب بزرگ و کوچک و گَپ سَبزو (بوموسا) و همچنین مجمع جزایر بحرین را بیش از مسئولان بی لیاقت حاکمیت فرقه ای دریافته است و در این باره واکنش و سخنان درست و بجایی بیان نموده است. پان ایرانیست ها به عنوان پرچمداران نگاهبان ایران زمین از هنگامه ی آغاز نهضت و مکتب پان ایرانیسم در دهه 1320و همچنین حزب پان ایرانیست از سال 1330 همواره بر حقوق تاریخی و بین المللی ایران بر خلیج پارس و جزایر همیشه ایرانی آن از جمله جزایر سه گانه و بحرین پای فشرده اند و در برابر سخنان جمال عبدالناصر در باره خلیج عربی و بعثی ها به عناون پرچمداران جریان ضد ایرانی پان عربیست به شدت موضع گرفته اند.( در این باره می توانید به بخش اسناد حزب پان ايرانيست  در این تارنما نگاه کنید) وهمچنین در این باره بارها به هیات های حاکمه در دوران پهلوی و حاکمیت فرقه ای کنونی هشدار داده اند و از جمله دولت امیرعباس هویدا را در جریان توطئه جدایی بحرین استیضاح کردند و تنها 4 نفر نماینده پان ایرانیست به جدایی غیر قانونی بحرین نیز رای منفی دادند.

ای کاش این سخنان از سوی دولتمردان ایران در گستره ای بزرگتر و و اقداماتی در لایه های بالای دیپلماتیک ایران به گونه ای هماهنگ انجام می شد تا چند شیخک راهزن و شتر چران بادیه نشین که به واسطه پول نفت شکم هایشان برآمده شده است و گردن کلفت کرده اند با تحریک کشورهای استعمارگر غربی این گونه برای ما چنگ و دندان نشان ندهند. اگر امروز دولت ایران و همه ملت ایران جلوی این اقدامات به استواری نیاستند فردا دیر است. 

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

Add comment ژانویه 15th, 2009

دانلود گفتگوی سرور منوچهر یزدی با صدای آمریکا

دیشب در برنامه تفسیر خبر از صدای آمریکا سرور منوچهر یزدی عضو شورای عالی رهبری حزب پان ایرانیست درباره حمله اسراییل به غزه و اینکه آیا منافع ملی برای ایران در این میان وجود دارد یا نه برای ببنندگان و شنوندگان سخنانی بیان داشتند که می توانید فایل شنیداری و دیداری آنرا از زیر دریافت کنید.

زمان ۹ دقیقه – تصویری – گنجایش ۵.۷ مگابایت

دانلود یکراست                  دانلود از پيوند دوم (مديا فاير)

اگر اینترنت کم سرعت دارید فایل صوتی را به گنجایش ۵۰۰ کیلوبایت یکراست از اینجا دریافت کنید.

بایگانی جستاری :دریافت(دانلود) کتاب ، آوا ، نما

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

Add comment ژانویه 14th, 2009

آلبوم تصاویر پان ایرانیست – بخش نخست -کنفرانس مسئولان و رابطان حزبی

پاينده ايران

تا به امروز ياران حزبي تصاويري از ميتينگ ها و همايش هاي حزب پان ايرانيست در تارنماها ي خود داشته اند و با توجه به اينكه بخشي جداگانه با اين موضوع در اين تارنما نداشتيم و چند تن از بينندگان و هواداران ما در اين باره خواستار شده بودند، تصميم برآن شد از اين پس بخشي جداگانه به نام تصاوير پان ايرانيست هم داشته باشيم. نخستين بخش را به كنفرانس مسئولان و رابطان حزب پان ايرانيست در استان هاي كهگيلويه و بوير احمد ، لرستان و خوزستان اختصاص داده ايم.

 

سرور محسن پزشكپور پندار به هنگام سخنراني در كنفرانس

 

سرور پندار رهبر حزب پان ايرانيست در ميان رابطان و مسئولان حزبي

بايگاني جستاري :آلبوم تصاوير پان ايرانيست

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

4 comments ژانویه 13th, 2009

پیرامون یاوه گویی های مهدی موید زاده از جبهه ملی

در پی نوشتار آقای مهدی موید زاده از سران شوراي رهبري جبهه ملی و پاسخ شايسته پان ايرانيست هاي آذري به ایشان بایسته دیدم از سروران گرامی و دست اندرکاران تارنمای فرمان آریا سپاسگزاري نمايم. من نيز نکاتی را برای دوستان و هم اندیشان گرامی بیان کنم.

نخست بگویم پاسخی شایسته به این فرد وگروه چند نفره جبهه [خیانت] ملی داده اید. شوربختانه هر اندازه که ما در پی اتحاد هستیم همان اندازه بزرگان این گروه در پی تهمت زدن و ایجاد دودستگی در میان نیروهای ملی هستند که واپسین نمونه آنان سخنان آقای موید زاده است. از زمان راه اندازی ِنخستینِ ِتارنمای تریبون آزاد پان ایرانیست در خوزستان که هک گردید (اسفند 1383) تاکنون نه من و نه هیچ یک از دوستان هیچ گاه نوشته ای توهین آمیز نسبت به جبهه ملی و زنده یاد دکتر مصدق نداشته ایم و حتا چندین نوشتار ملی از آنان (پیروز مجتهد زاده) (کوروش زعیم) (زنده یاد پرویز ورجاوند) نیز به چاپ رساندیم کاری که هیچ یک از تارنماهای وابسته به جبهه ملی تا کنون انجام نداده ند. به گمان من جز چند تن فرد انگشت شمار هیچ یک از افراد کنونی جبهه ملی ، رهرو مصدق این مرد بزرگ نبوده و نیستند و تنها در پشت سر نام مصدق سینه می زنند و باعث بی آبرویی و بدنامی ایشان می گردند.آقایان دیگر بس است در این زمانه که نیروهای میهن پرست از هر سو مورد فشار هستند هر اندازه ما می خواهیم در مورد اختلاف های گذشته و ایجاد دودستگی چیزی نگویم نمیگزارید… این جبهه ملی کجاست که ما اثری از آن نمی بینیم! کدام نشست؟ کدام کارسیاسی تشکیلاتی اثر بخش در میدان سیاست در30 سال گذشته [جز هر از گاهی دور هم گرد آمدن و خاطره تعریف کردن از دهه 40 که هنوز در نوستالژی آن مانده اند] ؟ کدام نشریه ؟ کدام نیروهای سازمان یافته حزبی ؟ کار شما جز دست و پا زدن های بیهوده برای باقی ماندن یک نام چه چیز بوده است. این تشکیلات و شاخه ها و تارنماهای یک نفره در خارج از کشور و یا در استان ها چه کرده و می کنند؟

چند باراین با ظاهرملی ها تلاش داشتند برنامه گوناگون ما را به نام خود مصادره کنند.مگر گردهمایی روبروی سفارت امارات به فراخوان سازمان جوانان حزب پان ایرانیست در تاریخ 10 اردی بهشت 87 را فراموش کردیم که برای همسویی با دیگر ناسیونالیست ها، نه نشان حزب پان ایرانیست را در برگه ها زده شده بود و نه در بیانیه پایانی نام پان ایرانیست آمده بود به یکباره دیدیم همه چیز قرار است به نام جبهه ملی به پایان برسد و البته با هوشیاری دوستان ما وانجام گفتگوهاي سرور يزدي و كلاشي و عابديني با  صداي آمريكا و راديو فردا اینگونه نشد!

مراسم 16 آذر امسال و برافراشته شدن پرچم پان ايرانيست در دانشگاه تهران را به یاد داریم که همه تارنماهای تک نفره جبهه ملی به بازتاب گزارش تارنمای سلام دمکرات که دارای دیدگاه چپی و غیر ملی هستند اقدام کرده و گزارش ناسیونالیست ها را بازتاب نداد چرا که خبر برافراشتن پرچم پان ایرانیست در آن آمده بود! (البته اگر دوستان تارنمایی را سراغ دارند که اینگونه عمل نکرده است آگاهی دهند که من سخنان خود را درست کنم)بجای بازتاب گسترده این خبر که پس از 30 سال پرچم یک گروه ملی در دانشگاه و در برابر چپ ها و جدایی خواهان به اهتزار درآمد و باید مایه سربلندی نیروهای ملی باشد خبر دروغین و مغرضانه سلام دمکرات بازتاب داده شد! خواننده گرامی ما همیشه دست یاریمان در مسايل میهنی به سوی نیروهای ملی از هر دسته و گروهی دراز بوده و در پی همدلی بوده ایم اما ایشان چه کرده اند جز دشمن تراشی؛ پس چنین واکنش هایی در بین برخی از پان ایرانیست ها را باید طبیعی دانست. شما که هنوز به اشتباه خود و بزرگان این جبهه به اصطلاح ملی مانند دکتر مهدی بازرگان، کریم سنجابی ، یدالله سحابی، حاج سید جوادی ، ابراهیم یزدی قاتل و مزدور آمریکا و… در شورش 57 و سیه روزی ملت ایران اعتراف نکرده اید وهنوز بر مواضع اشتباه خود پا فشاری می کنید چگونه انتظار دارید جوانان میهن پرست روی خوش به شما نشان دهند؟

یکی نیست از این آقایان بپرسد تعریف جبهه چیست؟اگر نمی دانند بخوانند: که «جبهه مجموعه ای از چند تشکل یا حزب سیاسی است که بنا به ضرورت ِحرکت در یک مرحله با یکدیگر هماهنگ می شوند و بر خط مشی واحد و موضع گیری مقطعی اتفاق نظردارند، اگر چه در جهان بینی و اصول عقیدتی و برنامه های آینده با هم اختلاف داشته باشند».

هم اکنون در جبهه ملی چند حزب سیاسی وجود دارد؟ افراد شورای رهبری این احزاب چه کسانی هستند؟ جهان بینی و اصول عقیدتی و برنامه های آینده آنان چیست؟ اساس نامه و کنگره های حزبی و عملکرد آنان در گذشته و حال چه بوده است؟ (كافي است به يكي از اين احزاب جبهه ضد ملي به نام نهضت آزادي به رهبري ابراهيم يزدي قاتل سرلشكر خسرو داد اشاره نمود) اصولا این جبهه راساً قادر به نیروگیری نیست ! پس مسئولان تشکیلات یکنفره این جبهه در برخی از استان ها که جوانان میهن پرست و ملی اما خام و بی تجربه هستند چگونه و از سوی چه کسی برگزیده شده اند؟

در پایان بد نیست به خاطره ای بپردازیم: زمانی که سرور محسن پزشکپور پندار بنیان گزار و رهبر حزب پان ایرانیست به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود ، کوروش زعیم به عیادت این بزرگ مرد رفته بود هنگامی که بر بالین ایشان رسید خود را معرفی کرد: من کوروش زعیم هستم از شورای رهبری جبهه ملی! و سرور پندار چه زیبا گفت : مگر شما(جبهه ملی) هنوز وجود دارید؟ و آقای امیرانتظام (ازهمراهان قدیمی جبهه) با لبخند پاسخ داد جناب پزشکپور این ها تتمه(باقی مانده) شان هستند!!

دو پاسخ به دکتر موسی غنی‌نژاد  (روزنامك)

كژفهمي برخي از سران جبهه ملي از مفاهيم ملي! (آراسپ)

نقدي بر نوشتار دكتر مهدي مويدزاده از عليرضا افشاري

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

Add comment ژانویه 11th, 2009

پاسخ بختیاری میهن پرست به نشریه فرهنگی اجتماعی مردم لُر [ لور]!

پاينده ايران

پاسخ یک بختياري میهن پرست به  نشریه اینترنتی لُر [ لور]!

بهرام آبتين

        بهرام آبتین: چرا اسم کانون از “لر بختیاری” به

            “پارس های( لر)بختیاری” تغییر نام یافت؟ 

**تاریخ و گذشته هر ملت شناسنامه آن ملت است.

**شک سرآغاز اندیشه و اندیشیدن سرآغاز آزادی ملتهاست.

**من قبل از این که یک لر بختیاری باشم یک ایرانی هستم.

**عزیزانم چرا به این زودی بحرین را به فراموشی سپردیم؟

**ما فرزندان فردوسی بزرگ از وی پندهای بسیار آموخته ایم ایشان فرمودند که ما به ایران شهر بیاندیشیم، ایران بزرگی که تمامی اقوام، تیره ها، ادیان و مذاهب، فرهنگ ها و خرده فرهنگ های ایرانی بخش های تشکیل دهنده ی این پیکره ی مانایند.

**تازیان متجاوزی که هم  اکنون نیز برخی از آنان ابزار دست بریتانیای پلید و دیگر استعمارگران برای جدایی جنوب میهنمان می باشند  واژه (لر) رابرروی زبانها گسترش داده از این نام توسط ایادی خویش برای استفاده از مقاصد شومشان که همانا ایجاد تفرقه وجدایی میان مردم یکپارچه میهن عزیزمان بوده استفاده نموده اند.  

ادامه نوشتار را بخوانيد

(بیشتر…)

10 comments ژانویه 7th, 2009

Previous Posts


تازه ها :

پیوندها

بایگانی‌ها