Archive for نوامبر, 2009

دلارهای سعودی در کوچه های خرمشهر و ایلام

پاینده ایران

کم توجهی مسئولان امر به تحرکات وهابیون در سال های گذشته زمینه ساز آن گردیده تا این فرقه انحرافی مرکز فعالیت های تبلیغی خود را از شهرهای سنی نشین به مناطق شیعه نشین تغییر دهد.

به گزارش جهان، سران وهابیت که از سال ها پیش عمده توجهات خود را به شهرهای جنوبی کشور با محوریت اهل تسنن معطوف کرده بودند این بار با هجوم به مناطق شیعه نشین مانند ایلام و خرمشهر و با هزینه کرد میلیاردی در صدد جذب مردم فقیر و شیعیان مقیم این شهرها هستند.

مبلغین وهابی با پول های دریافتی از عربستان و آمریکا طرح وام آسان دادن به شیعیان کم بضاعت را در دستور کار خود قرار داده اند و بر همین اساس، بدون دریافت ضمانت های سفت و سخت بانکی و در کمترین زمان ممکن وام خرید خودرو به اهالی خرمشهر و ایلام می دهند به طوری که از ابتدای سال تاکنون نزدیک به صد مورد از این خودروهای اقساطی که با سرمایه شخصی وهابیون خریده و تحویل می شود در خرمهشر توزیع شده است.

همچنین، در موعد بازپرداخت وام نیز در صورت نداشتن اقساط معوقه، سرمایه داران وهابی به وام گیرندگان اعلام می کنند که خانواده شماواجب تر است و ابتدا خرج های ضروری خود را جدا نمایید و در صورتی که مبلغی باقی ماند با آن اقساط خود را پرداخت نمائید!

این تحرکات که با سکوت کامل مسئولان مواجه شده در ماه های اخیر موجب آن گردیده تا استفاده کنندگان از تسهیلات وهابیت به مبلغی بی جیره و مواجب برای سلفیون تبدیل شوند.

برگرفته از :جهان نیوز

روشنگری:بایسته است یادآوری شود علیرغم همه انتقادها و ایراداتی که به جمهوری اسلامی وارد است، دستگاه اطلاعات و امنیت در سالیان گذشه برخوردهایی نیز با این گروه تندرو و صد درصد ضد ایرانی که از پول دلارهای نفتی عربستان و سرویس های جاسوسی هدایت و تغذیه می شوند انجام داده است که امید است در شرایط حساس کنونی این کوشش ها بیشتر گردد و این مسائل ریشه یابی شده و تنها به عکس العمل های برخوردی اکتفا نشود و مهمتر از آن راه برای  اندیشه ها ناسیونالیستی و یگانگی خواه که تنها راه نجات از این وضعیت است باز شود.

بایگانی جستاری:دسیسه های ضد ايراني

Add comment نوامبر 23rd, 2009

ناسزا نامه جدایی خواهان عرب به انجمن دوست داران میراث فرهنگی خوزستان

پاینده ایران

 متن زیر که بیشتر یک ناسزا نامه است چند روز پیش از سوی جدایی خواهان)جزیه طلبان) عرب در تارنمای عربیستان www.arabistan.org  به چاپ رسیده که در ان ناسزاها و تهمت و افتراهای بیشماری به مجتبا گَهِستونی فعال فرهنگی میهن پرست و انجمن دوستداران میراث فرهنگی تاریانا خوزستان زده شده است.نمونه ای از این گونه نوشتار به قلم همین فرد(علی احوازی) پیشتر درباره سرور ابوالفضل عابدینی یار و هم اندیش مبارز ما در آن تارنما منتشر گردیده بود.برای خواندن روی پیوند زیر کلیک کنید

بمب گزاری که آزادانه در اهواز می گردد  (نامه تهدید آمیز تجزیه طلب های عرب به سرور عابدینی)

جوابیه ای درپاسخ به یاوه گویی های نژاد پرستان قوم گرای تجزیه طلب (پاسخ سرور عابدینی)

  برای آشنایی بیشتر مردم با این افراد بی ادب و وحشی که با دروغ گویی بیشمار و ایجاد شکاف های قومیتی در خوزستان تلاش در اغفال جوانان عرب زبان خوزستانی دارند متن نوشتار دقیقا درزیر آمده است. این گونه نوشته های تفرقه افکنانه سرانجامی همچون بمب گزاری های جدایی خواهان  عرب اهواز در سال 84 را در پی داشت.(با پوزش از آقای گهستونی و دیگر افراد برای ناسزاهای درون نوشتار)


انجمن تاریانا اهداف و ماموریت ها

سایت عربستان – علی الاحوازی


 

در سلسه مباحث پیشین  به برخی سازمان وباندهای مافیایی شهرک نشیان فارس در احواز اشغالی که اهدافشان چپاول ثروت های ملی احواز به سود خود است،اشاره کردیم در این گفتار تلاش داریم به یکی  از دهها سازمان جدید التاسیس  باند سرچوپان سبزوار که  ابعاد مختلفی  جهت باج گیری و پول شویی در احواز  تاسیس گذشته بپردازیم .

تاریانا چیست ؟

 در هشتاد و اندی ساله اخیر و از آنجایی که در قراردادهای فی مابین دولت احواز- که توسط شیخ خزعل – وانگیسی ها بسته شد که در آن از ممنوعیت بکارگیری بومیان احوازی به عنوان کارگران شرکت نفت تاکید داشته ،و ادامه همین سیاست توسط دولت اشغالگر احواز،شاهد آن بودیم که صدها هزار راهزن و چوپان  پشتکوهی وارد احواز شدند و تمامی امور نفت به آنان داده شد . 

دولت مرکزی برای سرکوب هرچه بیشتر ملت احواز تسهیلات تشویقی باور نکردنی برای شهرک نشینی در احواز در اختیار راهزنان قدیم و نفت چی های جدید گذاشت . همین سیاست ضد بشری  در رژیم کنونی استمرار پیدا کرد و چنین تسهیلاتی شبه هایی برای راهزنان  دور از وطن بوجود آورد که صاحب و مالک همه چیز در احواز هستند. سکوت رژیم تهران در مقابل تحریف تاریخ از سوی  چوپان زاده های  دور از وطن آنقدر ادامه پیدا کرد و کار به جایی رسید که شبان های دور از وطن شروع به تحریف تاریخ ایران نیز نمودند . از تحریف تاریخ مشروطه گرفته و تا تحریف تاریخ احواز جدیدا نیز این جانوران ادعا می کنند که کورش فرزند آنان است.در واکنش به تحریف های گسترده تاریخ توسط این جانوران کارشناسان و اساتید باسابقه  تاریخ تهران دست به سلسله تحقیقات گسترده تاریخی زدند،این تحقیقات نشان می دهد که اینان بازماندگان حمله مغولان به ایران هستند . به تازگی  شخصی به نام «مجتبی گوه ستونی» در یکی از روزنامه ادعا کرد که بخشی از تاریخ ایران ایالت غربی خود که همانا “خوزستان” را شامل می شود را نامشخص است و در تحقیقات تاریخی متوجه شدیم که تاریانا ایالت غربی و گمشده ماست .

ادامه نوشتار را بخوانید

(بیشتر…)

Add comment نوامبر 12th, 2009

بیانیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست پیرامون کشتار شیعیان

به نام خداوند جان و خرد

پاینده ایران

در هفته ها و ماههای اخیر شاهد تشدید حملات و تهاجمات به شیعیان در کشورهای همسایه و در سطح منطقه بوده ایم.
از آنجا که در طول تاریخ , شیعیان در خارج از مرزهای ایران , همواره پرچمداران فرهنگ ایرانی در مناطق خود بوده اند , گناه اصلی و نانوشته بسیاری از شیعیان منطقه و کشورهای همسایه , همین پیوندها وابستگی های فکری و فرهنگی آنها به ملت بزرگ ایران می باشد.
متاسفانه در بسیاری از این تهاجمات که بعضا با ترور , قتل عام و کشتار های وحشیانه توام بوده است , شاهد دخالت و مشارکت موثر وهابیون افراطی با حمایت های مستقیم و غیر مستقیم دولت فرقه ای عربستان سعودی بوده ایم .
وقایع اخیر در تهاجم به شیعیان یمن ,نمونه ای واضح و مشخص از این گونه عملکردهای فرقه ای می باشد.بدون شک دخالت قوه قهریه عربستان سعودی در این موارد منجر به ایجاد بی ثباتی و تنش در سطح منطقه و ایجاد شکاف های عمیق در میان مردم این منطقه مهم و استراتژیک خواهد شد.

سازمان جوانان حزب پان ایرانیست , ضمن هشدار به عملکردهای ضد ایرانی و تنش آفرین حاکمیت فرقه ای عربستان سعودی در منطقه ,خواستار توجه بیشتر و جدی تر میهن پرستان ایرانی نسبت به این موارد و نقش آفرینی موثر و بیشتر ایران در دفاع و حمایت از حقوق شیعیان منطقه میباشد.

پاینده ایران

سازمان جوانان حزب پان ایرانیست

۱۳۸۸/۸/۹ خورشیدی


اخباری از یک دیدار حزبی   تارنمای سازمان جوانان پان ایرانیست

فعالیت گسترده فرهنگی در جنوب ایران با پول‌‌ وهابی‌ها      پان ایرانیست کرمان

توهین به قرآن کریم توسط برخی هواداران یک تیم فوتبال  تارنمای جدید سازمان جوانان حزب

 یادی از یک شهید پان ایرانیست   فرمان آریا

به مناسبت سومین مهریاد روانشاد بهمن علاءدین(مسعود بختیاری)    پان ایرانیست بختیاری

Add comment نوامبر 1st, 2009


تازه ها :

پیوندها

بایگانی‌ها