Archive for می, 2008

نامه تاریخی ملا مصطفی بارزانی رهبر حزب دمکرات کردستان عراق به رهبر حزب پان ایرانیست

پاینده ایران

هرجا کرد است آنجا ایران است (  بارزانی )

ملا مصطفا بارزانیرهبر حزب پان ایرانیست! جناب آقای محسن پزشکپور رهبر گرامی پارت قهرمان پان ایرانیست چه بجاست در آستانه پنجمین کنگره حزب پر افتخاری که نشان داد جدائی های ظاهری میان تیره های یک نژاد نمی تواند پیوندهای ناگسستنی تاریخی نژاد و فرهنگی آنان را از میان بردارد پاکیزه ترین درودهای خودم و خالصانه ترین سلام پارت دموکرات کردستان حزب برادر و همه رزمندگان آزادی بخش کردستان این سوی به ویژه پیش مرگان وظیفه و قهرمان رستاخیز را به پیشگاه کنگره ی سرافراز حزب برادر و همه رزمندگان و مردان آزاده ای که در سنگر حزب شکست ناپذیر پان ایرانیست گرد آمده اند گسیل دارم. شما و حزب پر افتخار و روزنامه زرین برگ خاک و خون نه تنها در سخت ترین شرایط از رستاخیز آزادی طلب موثرترین و شدید ترین پشتیبانی را نموده اید بلکه در هر فرصت افتخارات تاریخی هم نژادان ما را چون همسایه ای بزرگ بازگو نمودید. شما به همگان آموخته اید که تیره ی کرد بنیان گذار شاهنشاهی سربلند ماد است و در کنار سواران دلاور شاهنشاهی با خود آتش فرهنگ درخشان آرین نژادان را در دل تاریک دنیای آن زمان روشن نگهداشت. به راستی در آن زمان که همه ی تیره های نژاد ما در پهنه نیاخاک خود یگانگی داشتند. جهان پیرامون ما به ویژه آریایی زبان ها در آرامش و صفای زندگی در کار ساختن و آفرینش بودند. مردان آزاده و بلند بالای نژاد ما هر یورشی که از باختر آهنگ ویرانی آسیای پرشکوه را داشت با شکست دمسازشان می کردند. نبردهای هفتصد ساله ایران و روم نشان از این قهرمانی هاست که نگذاشت آئین بردگی پرور روم از پنجه پولادین سرزمین آرین های آسیای به سوی خاورمیانه راه بگشاید. پس به جاست که ما و شما همه به خود ببالیم و چون گذشته با نبردهای هماهنگ راه را دنبال کنیم. در خاتمه دست شما و همه رزمندگان سنگر گرفته در حزب پان ایرانیست را صمیمانه می فشارم. در آینده نیز به کمک های معنوی و گرمی بخش شما امیدورام و سربلند می باشم و درودهای آرین ها را از این سوی مرز و مکتب سیاسی کمیته ی مرکزی پارت دموکرات کردستان عراق به سوی کنگره پنجم حزب برادر پان ایرانیست می فرستم.

رهبر رستاخیز و رئیس پارت دموکرات کردستان عراق – ملا مصطفی بارزانی 

سلام کرمانشاه

به اميد ايراني آباد و آزاد در سايه حاكميت ملي

پاينده ايران

1 comment می 30th, 2008

بار دیگرکسرا علاسوند به دادگاه انقلاب اهواز احضار شد.

پاینده ایران

کسری علاسوند از فعالان سیاسی پان ایرانیست بار دیگر به شعبه ۴ دادگاه انقلاب اهواز فراخوانده شد. ایشان برای نخستین بار در تاريخ ۲۲ آبان ۱۳۸۶هنگامي که به دفتر هفته نامه بهار سبزخوزستان به ديدار ابوالفضل عابديني خبرنگار اين نشريه رفته بود به همراه وي توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و پس از سپری نمودن چند هفته در انفرادی به تاريخ 6/9/86با قرار وثيقه 700 ميليون ريالي از زندان کارون آزاد شد . اتهام علاسوند تبليغ عليه نظام جمهوري اسلامي است که مرتبط با انتشار اخبار اعتصابهاي کارگري نيشکر هفت تپه مي باشد.
تا به امروز سرور کسرا علاسوند ۲باردر تاريخ هاي ۱۲/۲/۱۳۸۶
و۲۹/۱/۱۳۸۷ به دادگاه انقلاب احضار شده که در هر دو مرتبه جلسه رسيدگي به اتهامات ایشان برگزار نگرديد.

پیوند خبر در مجموعه فعالان حقوق بشر ایران

به اميد ايراني آباد و آزاد در سايه حاكميت ملي

پاينده ايران

2 comments می 29th, 2008

نقش برجسته‎ی دبیرستان البرز در مبارزه برای ملی شدن صنایع نفت در سرتاسر کشور

نقش برجسته‎ي  پان ایرانیست ها در ملی شدن صنعت نفت

دكتر هوشنگ طالع
حزب توده ، بر پايه‌ي الگوي آزمايش شده ي حزب كمونيست شوروي، از سوي روس‌ها ساخته و پرداخته شد. (۱)
حزب توده را ، كاركنان حزب بلشويك و دستگاه امنيت روس در تهران در شهريور ماه 1320 ، از كمونيست‌هاي سازمان پنجاه و سه تن و پاره‌اي كمونيست‌هاي قديمي كه از زندان آزاد شده يا آزاد بودند ، بنيان نهادند و همواره زير نظر رهبري آن‌ها بود و …
روس‌ها ، اين حزب را ، بر پايه‌ي نمونه‌ي حزب كمونيست اتحاد شوروي ، سازمان دادند . جهان‌بيني ماركسيسم را با پس‌وندهاي لنينيسم و استالينيسم ، براي آن وارد كردند و مانيفيست كمونيست را به دستش دادند .
چنان كه گفته شد ، سازمان‌دهي حزب توده ، به گونه‌ي دقيق از سازمان‌دهي حزب كمونيست شوروي پيروي مي‌كرد . روس‌ها ، با بهره‌گيري از مدرسه‌هاي حزبي در روسيه ، نيروهاي لازم را براي گرداندن سازمان حزب توده، تربيت كردند و در كنار اين كارها ، براي ايجاد رعب و وحشت براي پيش‌برد مقاصد حزب توده و نيز جلوگيري از رشد و گسترش گروه‌ها، سازمان‌ها و حزب‌هاي دگرانديش ، دست به تربيت و سازمان‌دهي نيروهاي رزمنده‌ي خياباني، زدند .
اين نيرو ، مجموعه‌اي بود از ايراني‌هايي كه زير نظر كارشناسان شوروي در درون كشور تعليم ديده بودند و نيز برخي كساني كه از قفقاز به عنوان مهاجر به ايران بازگشت داده شده بودند و نيز گروهي از عناصر امنيتي و نظامي كه از ميان تاجيك‌ها و اراني‌ها و … برگزيده شده بودند و در خدمت حزب توده قرار داده شده بودند(۲)

(بیشتر…)

Add comment می 28th, 2008

نام خلیج فارس و زیست شناسان خارجی

نام خليج فارس و زيست شناسان خارجي

دكتر حسين آخانی*



درست 13 سال پيش كه نگارنده مقاله‌اي تحت عنوان نام خليج فارس و بحران زيست‌شناسي در ايران در مجله نشر دانش(1373) منتشر كردم، فكر نمي‌كردم كه دفاع از يكي از مهم‌ترين افتخارات تاريخي و ملي ما هزينه‌اي بس گزاف دربرداشته باشد.

در آن نوشتار به گسترش روزافزون كاربرد نام خليج عربي به جاي خليج فارس در مقالات زيست شناسی اشاره شده بود.

افزون بر آن، به ضعف‌هاي دانش زيست شناسي كشور در جلوگيري از موجي اشاره شده بود كه با اعمال سياست های كشورهاي عربي در حمايت از محققان جوان كشورهاي غربي،  آنان را به كاربرد نام غلط خليج عربي تشويق مي‌كردند. ضعف بنيه علمي كشور از جمله نكاتی بود كه در آن مقاله به تفصيل بحث شده بود.

 در آن زمان به‌دليل انگشت شمار بودن مقالات علمي ايرانيان در سطح بين‌المللي نمي‌توانستيم با موجي كه توسط كشورهاي عربي ايجاد شده بود، مقابله كنيم.

از سال 1993 موارد استفاده از نام خليج عربی در مجلات معتبر بين‌المللی افزايش يافته، به‌طوري كه در نمايهSCI – كه فقط مقالات علوم تجربي در آن فهرست شده است – در سال‌های 1994، 1995، 1998 و 2007 اين موارد از نام خليج فارس نيز پيشی گرفته است.

در سال‌های اخير دولت جمهوري اسلامي ايران فعاليت‌هاي گسترده‌اي را در پاسداری از نام خليج فارس شروع كرد.

نامگذاري بزرگراه‌هاي منتهي به جنوب ايران (از جمله تهران) به نام خليج فارس از جمله اقدامات سمبليك در اين زمينه است. رخداد ميمون ديگر حمايت و تشويق دولت به  فعاليت‌هاي پژوهشي در دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي بود. اين حركت اثر خود را به خوبي نشان داد به‌طوري كه شتاب انتشار مقالات علمي دانشمندان و دانشگاهيان ايراني در مجلات بين‌المللي و به‌خصوص ISI افتخاري بزرگ و قابل ستايش است.

متأسفانه ضعف ما در زمينه علوم زيستي، زمين شناسی و بسياری از شاخه‌های علوم باعث شده است نتوانيم آن طور كه شايسته است توليدات علمي خود را در زمينه تحقيقات خليج فارس گسترش داده تا با انتشار مقالات علمي جلوي انتشار ويروس تزريق شده كشورهاي عربي به نام خليج عربي را بگيريم.

يكي از نكاتي كه در مقاله سال 1373 ذكر شده بود ضعف ارتباطات علمي مراكز داخلي با محققان خارجي بود كه آنها را به سوي تحقيقات علمي در كشورهاي عربي سوق مي‌داد كه نهايتا در مقالات خود از نام خليج عربي استفاده مي‌كردند.

اين انتظار مي‌رفت كه با گسترش فعاليت‌هاي علمي و بازديدهاي مستمر تيم‌هاي تحقيقاتي و دانشگاهي كشورهاي غربي و به‌خصوص اروپايي  از ايران شاهد روند معكوس در استفاده از نام خليج عربي در مقالات خارجي باشيم اما متأسفانه شواهدي كه اين نگارنده در اختيار دارد به‌دليل فقدان سياست منسجم و هدايت شده در فعاليت‌هاي علمي ناكامي ما را در اين خصوص نشان مي‌دهد. به‌خصوص آن كه در سال 2007 مجددا استفاده از نام خليج عربی شتاب بيشتری گرفته است.

ذكر دو مورد زير مشتي از خروار است كه مي‌تواند تامل برانگيز باشد:

1 – در سال 2001 و قبل از آن يك گروه حشره شناس اتريشي به سرپرستي آقاي برنارد گوتلب به ايران آمده و با حمايت گسترده سازمان‌هاي دولتي و به‌خصوص سازمان حفاظت محيط‌زيست حشرات ايران را در بسياري از مناطق حفاظت شده مانند پارك ملي گلستان جمع آوري نمودند.

سپس كتابي تحت عنوان تحقيقات سفر علمي جانورشناسان اتريشي به مناطق شمالي ايران در سال 2001 در اتريش منتشر نمودند كه در صفحه 105 آن نقشه ايران با نام خليج عربي چاپ شده بود.

جالب آن است كه اين كتاب داراي عنوان و خلاصه فارسي است و در بخش تشكر از تعداد زيادي از مقامات سازمان حفاظت محيط‌زيست و از جمله رياست سابق آن خانم ابتكار تشكر شده است.

به‌رغم آن كه اين موضوع به اطلاع سازمان‌هاي دولتي رسانده شد، مشخص نيست آيا اقدامي در اين خصوص صورت گرفت؟ به تازگي شنيدم كه همين فرد براي چندمين بار به ايران آمده است.

سؤال اين است آيا ايشان اشتباه خود را تصحيح كرده است؟ آيا از توهيني كه به افتخارات ملي ما نموده است عذرخواهي كرده كه دوباره با فرش قرمز از ايشان استقبال كنيم؟ ژ

2 – در حال حاضر چندين مركز دانشگاهي و پژوهشي آلماني كه در مورد تنوع زيستي ايران با همكاران دانشگاهي ايران فعاليت مي‌كنند به‌طور مرتب به انتشار مقالات و كتب علمي با استفاده از نام خليج عربي مي‌پردازند.

در يكي از اين موارد در مقاله‌اي كه در آخرين شماره ژورنال معتبر Taxon (شماره 56، سال 2007، صفحه‌های 1151، 1157 و 1163) منتشر شده است، يك تيم بين‌المللي به سرپرستي محققان دانشگاه ماينز آلمان (Kadereit و همكاران) مقاله‌اي در مورد جنس ساليكورنيا منتشر كردند كه در تمام مقاله از نام خليج عربي استفاده شده است.

لازم به ذكر است كه اين گياه از مقاوم‌ترين گياهان شورپسند است كه تنوع خاصي در ايران دارد. آنچه بيش از همه سؤال برانگيز است اين است كه  نمونه‌هاي گياهي ايران در اين مقاله توسط يك دانشجوي سابق كارشناسي ارشد يكي از دانشگاه‌هاي معتبر تهران با استفاده از امكانات آن دانشگاه جمع آوري و در اختيار آنها قرار داده شده است.

حتي آقاي كادرايت سال گذشته با كمك يكي از دانشجويان ايراني خود و همكاران دانشگاهي به ايران سفر داشته و در همان دانشگاه سخنراني نمودند.

در زير به چند پيشنهاد اشاره مي‌شود:

1 – حمايت خاص از كليه مقالات بين‌المللي  محققان داخلي كه در آنها به‌طور مشخص و برجسته (به‌خصوص در نقشه‌ها) از نام خليج فارس استفاده شده است. براي نمونه تشويق مادی مي‌تواند نقش مهمي در اين زمينه ايفا كند.

2 –  حمايت مالي از طرح‌هاي تحقيقاتي داخلي و بين‌المللي كه به‌طور مستقيم به تحقيقات در خليج فارس مي‌پردازند. براي نمونه مي‌توان شركت‌هاي درگير در طرح‌هاي نفت و گاز و پتروشيمي را موظف به پرداخت هزينه‌هاي پژوهشي محققان و به‌خصوص زيست شناسان، بوم شناسان، باستان شناسان و زمين شناسان كرد كه به مطالعات پايه‌اي در مورد خليج فارس مي‌پردازند و در قراردادها به‌طور مشخص آنها را موظف به استفاده از نام خليج فارس نمود.

برای نمونه در سال 2007 جمعا 133 مقاله با نام خليج فارس در SCI فهرست شده است كه در 67 مورد  نام خليج فارس را به نادرست استفاده كرده‌اند. با توجه به گسترش فعاليت‌های پژوهشی در كشور و افزايش تعداد دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشی با كمی‌ درايت و برنامه‌ريزی می‌‌توان تعداد مقالات با نام خليج فارس را به دو و حتی چند برابر فعلی افزايش داد.

فرض كنيم دولت در سال كليه هزينه‌های طرح ها و پايان نامه‌هايي كه منتج به انتشار مقالات ISI در مورد خليج فارس می‌‌شود را تا سقف 10 ميليون تومان حمايت كند؛ فقط با يك ميليارد تومان می‌ توان در سال 100 مقاله معتبر در مورد خليج فارس منتشر كرد كه به راحتی اختلاف فاحشی در وضع فعلی به‌وجود می‌ آورد.

3 – انجام مكاتبات رسمي يا ارسال نامه گروهي از طرف استادان دانشگاه به محققاني كه در مقالات و كتاب‌هاي خود از نام خليج عربي استفاده مي‌كنند و توصيه و  تشويق  آنها  به اصلاح در مقالات بعدي.

برخوردهاي مدني مي تواند نقش بسيار مهمي در اين خصوص داشته باشد. براي نمونه اقدام اينترنتي ده‌ها هزار ايراني در برخورد با اقدام National Geographic Society باعث اصلاح اشتباه توسط آن مؤسسه شد.

4 – درصورتي كه انجام مكاتبات نتواند تأثيري در عملكرد اين افراد داشته باشد، لازم است از طريق مراجع ذيصلاح (مانند وزارت امور خارجه و نمايندگي‌هاي جمهوري اسلامي ايران) به اين افراد اجازه سفر به ايران داده نشود و انجام همكاری با چنين افرادی ممنوع گردد.

5 – ابلاغ آيين نامه‌اي به دفاتر روابط بين‌المللي دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي دولتي و خصوصي و به‌خصوص استادان دانشگاه جهت جلوگيري از دعوت استادان و محققاني كه در مقالات خود از نام خليج عربي استفاده مي‌كنند. با توجه به گسترش اطلاع رساني الكترونيكي هيچ عذري در اين مورد پذيرفته نيست چرا كه در چند دقيقه مي‌توان اين افراد را شناسايي كرد.

6 – برخورد جدي با كساني كه بدون رعايت مصالح ملي حاضرند به‌دليل منافع كوتاه مدت مانند امكان دريافت پذيرش، قرار گرفتن نامشان در مقالات خارجي، دريافت پول يا بورس تحصيلي يا انجام يك سفر خارجي ذخاير ژنتيكي كشور را به دست محققان خارجي دهند كه كوچكترين اهميتي براي  افتخارات تاريخي و ملي ما قائل نيستند.

فراموش نكنيم كه حفظ عزت و افتخار ايراني بودن از هر چيز ديگري با ارزش‌تر است. يكي از تلخ‌ترين رخدادها در اين زمينه آن است كه افرادی كه از نظر علمي قادر به انجام فعاليت‌هاي پژوهشي نيستند با ارسال ذخاير ژنتيكي كشور به كشورهاي خارجي يا با دعوت خارجي‌ها به ايران، ذخايري را كه حق مسلم محققان داخلي و نسل‌هاي آينده است ، به راحتی در اختيار كسانی قرار می‌ دهند كه كوچكترين ارزشي براي ايران و ايراني قايل نيستند

 *عضو هيات علمی‌ دانشگاه تهران

 

به امید ایرانی آباد و آزاددر سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

Add comment می 26th, 2008

بیانیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست + موضع روسیه در مورد جزایر سه گانه

وارد شدن روسیه در طرفداری از امارات و موضع گیری در مورد جزایر تهدید جدی را متوجه منافع ملی ایرانیان می کند.

در همین راستا سازمان جوانان حزب پان ایرانیست با صدور بیانیه ای موضع گیری صریح و

 شفاف خود را بیان داشت

به نام خداوند جان و خرد

پاینده ایران

۱سازمان جوانان حزب پان ایرانیست اظهارات اخیر مقامات روسی در قبال جزایر همیشه ایرانی را مصداق بارز دخالت آشکار در امور داخلی ایران و برخلاف حسن همجواری ,روح قوانین بین الملل و صلح   و امنیت جهانی قلمداد کرده و این نوع اظهارات مداخله جویانه را به شدت محکوم می کند.

جدای از نیت مقامات روسی در این نوع از اظهار نظرها که می بایست به دقت مورد بررسی قرار گیرد به نظر می رسد تعبیر “ادعاهای واهی امارات”در قبال جزایر همیشه ایرانی ,از سوی دولتمردان روس به “مساله ی مورد اختلاف میان ایران و امارات “و موضع گیری یکجانبه در این زمینه بیانگر آگاهی این مقامات از واقعیت امر می باشد.مساله ای که میان ایران و امارات وجود دارد,ادعاهای واهی امارات در قبال تمامیت ارضی ایران هست نه مساله ای بنام “مساله جزایر“.

سازمان جوانان حزب پان ایرانیست امیدوار است ,توجه روسها به حل “مسائل منطقه ای “و حفظ صلح و امنیت جهانی جدی بوده و گامی بسوی حل مناقشات و بحرانهای منطقه ای وجهانی و ازجمله مساله ی چچن و پایان بخشیدن به کشتار و ارعاب سیستماتیک مسلمانان بی گناه چچن و داغستان ,از سوی روسها برداشته شود.

2-جدای از دلایلی که می توان برای این نوع از اظهارنظرها مورد شناخت قرار داد,بی هیچ تردیدی سیاستهای فرو دستانه ی دستگاه دیپلماسی نسبت به روسها عاملی مهم در بروز رفتارهای غیر مسولانه ی مقامات روسی در قبال ایران بوده است.با وجود آنکه روسها با تکیه بر مسائل ایران در صحنه بین الملل ,توانسته اند منزلت بین المللی خود را افزایش دهند و ازمواهب اقتصادی ایران و یا طرفهای درگیر با ایران بهره مند شوند اما بشدت رفتارهای غیر مسولانه در قبال ایران داشته و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی نیز مرعوب آنان بوده است.روسها در زمینه نیروگاه بوشهر بویژه در مورد “سوخت مصرف شده”نیروگاه شرایطی برخلاف مفاد پیمان نامه به ایران تحمیل کردند و از تعهدات خود به کرات تخطی داشته و تکمیل نیروگاه بوشهر را به تحمیل هزینه های سنگین به ایران ,به تاخیر انداختند و علیرغم مناسبات اقتصادی یکجانبه گسترده با ایران بر تمامی تحریمها علیه ایران صحه گذارده و درنهایت آنکه ولادیمیر پوتین در آخرین روزهای ریاست جمهوری خود,بر دور جدید تحریمها علیه ایران دستینه نهاد و آقای احمدی نژاد بعنوان رئیس جمهور جمهوری اسلامی در پاسخ به خبرنگاری که این مساله را مورد پرسش قرار داده بود,عنوان کرد که این مساله تاثیری در روابط ایران و روسیه نخواهد داشت.روشن است که این نوع اظهار نظرها که با عدم واکنش مجلس نیز همراه است خود مشوقی برای روسها جهت این نوع رفتارها قلمداد می شود.بدیهی است عدم واکنش مقامات مسول در قبال این نوع ادعاهای مداخله جویانه مصداق اقدام علیه امنیت ملی و بطور حتم قابل پیگیری بوده و کوتاهی در این زمینه ها قابل گذشت نمی باشد.

                                                              پاینده ایران

                                             سازمان جوانان حزب پان ایرانیست

                                                      ۴/۳/۱۳۸۷ خورشیدی

                         ****************************************

روزنامه آفتاب یزد مورخ چهارم خرداد ۱۳۸۷

گـروه سـيـاسـت خـارجـي: روسـيـه بـه درخواست امارات در خصوص متقاعد كردن ايران به پذيرش پيشنهاد امـارات در خـصوص حل مساله جزاير سه گانه از طريق مذاكرات مستقيم و يا ارجاع به دادگاه بين المللي ، واكنش مـثـبـتـي داده اسـت.بـه گـزارش خـبـرگـزاري امارات (وام) ، مسكو موافقت خود را در اين خصوص در جريان ديدار عـبـدالـعـزيـز الـغـريـر رئـيـس شـوراي مـلـي فـدرال امـارات با آندري دينيسوف معاون وزير خارجه روسيه اعلا‌م كرده اســت.ديـنـيـســوف اظـهــار داشــت: ايــران روابــط خـوبـي بـا همسايگان خود و به ويژه امارات كه متعهد به حل مسالمت آميز مساله جزاير سه گانه است دارد.وي افزود: روسيه به سختي كار خواهد كرد تا ايران را به پذيرفتن درخواست امـارات در خـصـوص حـل مـسـالـه جزاير سه گانه متقاعد كـنـد.ديـنـيـسـوف در ايـن ديـدار بـا اشـاره بـه تـوافـقـنـامه‌هاي متعددي كه انتظار مي رود ميان روسيه و امارات امضاء شود از روابط دو كشور ابراز خرسندي كرد.همچنين شوراي فدرال روسيه نيز از حق امارات متحده عربي براي آنچه( كه بازگرداندن 3 جزيره اشغالي از سوي ايران خوانده شده)! حمايت كرد. شوراي فدرال روسيه در عين حال از ايده تشكيل يك كـمـيـتـه پـارلـمـانـي امـاراتـي، روسـي و ايـرانـي بـراي بررسي مـوضـوع جـزايـر سـه گـانه ايراني حمايت كرده است. اين ادعـاهـا از سـوي سـرگـئـي مـيـرنـوف رئيس شوراي فدرال‌روسيه در نشستي با هيات شوراي ملي فدرال امارات به ريـاسـت عـبدالعزيزالغرير رئيس اين شورا و هيات شوراي فدرال روسيه ايراد شد. ميرنوف منطقه خليج فارس را يك منطقه حساس خواند كه اوضاع سياسي آن به صلح و امنيت در سراسر جهان تاثير مي گذارد. وي ادعا كرد كه حل صلح آمـيـز مـسـاله جزاير سه گانه به حفظ صلح و امنيت منطقه كمك مي كند و روسيه آماده است از تمام تلا‌ش خود براي راه حل صلح آميزي در خصوص اين جزاير استفاده كند. الغرير نيز با تاكيد بر روابط امارات و روسيه گفت: روسيه مي تواند نقش قابل توجهي در ميانجي گري ميان امارات و ايران در خصوص جزاير سه گانه ايفا كند.

به امید ایرانی آباد و آزاددر سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

ایران

Add comment می 25th, 2008

سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر از دست دشمن تازی خجسته باد

بدلیل فیلتر شدن ،این تارنما و تارنمای بدون فیلتر جدیدمان همزمان بروز می گردد. کلیک کنید

 

خرمشهر را ناسیونالیسم ملت ایران آزاد کرد

ايران! ايران! ايران! اي كشور آريان! نامت بجاست و مهرت در دل ما، بدبخت تر از خائن تو، اهريمني نيست، خوشبخت تر از سرباز تو، شهيد تو، كيست؟

شادباد، شادباد، شاد باشيد اي شهيدان راه ايران كه به قرن ها در دل دشت ها، كوه ها و درياهاي ميهن، به خون خود كفن پوشيده و خفته ايد، نام شما و ياد شما، افتخار ماست و درس زندگي ما.كيست كه برترين آرزوي خود را شهادت در راه ايران مي داند؟”…مــا”( فرازی از هفت پیمان حزب پان ایرانیست)

سروران گرانقدر تشکیلات خوزستان در جلوی جمعیت-سرور خلفی -ناصر-شریفی-باغبانی

پانیرانیست های خوزستان در گردهمایی بزرگ ایرانیان،10 اردی بهشت روز ملی خلیج فارس روبروی سفارت امارات

۳ خرداد نقطه ای درخشان در تاریخ مبارزات ملی ایران زمین است، روزی که بخشی از خاک به اسارت در آمده مام میهن از دست دشمن تازی به در آمد. عمليات بيت‌المقدس در دهم ارديبهشت 1361 آغاز شد و در چهار مرحله عمليات نهايتا در سوم خرداد 1361 به آزادسازي خرمشهر انجاميد و تلفات زيادي به دشمن بعثي وارد آمد. خرمشهر كه پس از 35 روز پايداري و مقاومت در 4 آبان 1359 به اشغال دشمن در آمده بود، پس از 578 روز (19 ماه( از اشغال درآمد واين پیروزی بزرگ، دفاع مقدس(واژه ای که نخستین بار سرور پندار رهبر حزب پان ایرانیست وارد ادبیات سیاسی جنگ نمود) را وارد مرحله نويني كرد و براي اولين بار از شروع جنگ تحميلي ايران در موضع قدرت قرار گرفت.همچنين اين پيروزي بزرگ آمريكا و ساير قدرتها را سخت به وحشت انداخت و آنان كه از پيروزي نهايي ايران  سخت بيمناك بودند، به تجهيز و تقويت بيش از پيش رژيم صدام پرداختند.محمد جهان آرا فرمانده سپاه خرمشهر که پیش از آزادی خرمشهر به شهادت رسید

در راه این پیروزی خون های بسیاری بر زمین ریخته شد اما رهبر وقت انقلاب فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد!؟بله خرمشهر را خدا آزاد کرد اما ملت ایران برای آزادی آن جنگید و خون داد جوانان این مرز و بوم اهورایی بودند که در برابر تیرهای دشمن سینه سپر کردند و … قدرت ناسیونالیسم در رگ و خون جوانان بود که نگذاشت ننگ جدایی خطه ای بر پیکر ایران بنشیند.شوربختانه هیات حاکمه برای بدست آوردن مشروعیت شهیدان را همچون دیگر کسان به سود خود مصادره کرده اند به گونه ای که جوانان کم سن و سال گمان می کنند که آنانی که در دفاع مقدس شهید شده اند همگی مسلمان شیعه بوده اند و برای دفاع از اسلام شهید شده اند غافل از آنکه شهیدان سنی مذهب، زرتشتی و مسیحی و غیر مسلمانان که در این دفاع مقدس نیز حضور داشتند.آنها برای چه به جبهه های جنگ رفتند؟آیا جز برای دفاع از خاک و میهن و ناموس و شرف ایرانی خود بوده است.

شاید بارها شنیده اید که مردم میگویند این ها همان جوانان دوران آریامهری بودند که در برابر دشمن ایستاده اند.آری…. در اینجا بایسته است یادآوری کنم که خوزستان و خرمشهر یکی از پایگاه های بزرگ و مهم پان ایرانیست بوده و مردم آن سامان همچون شهرهای دیگر ایران آموزه های میهن پرستانه خود را در سایه مکتب پان ایرانیسم دریافته بودند. شاید چون من، برای شما هم شگفت آور باشد که برای نخستین بار  بدانید شهید حسین فهمیده از اعضای شورای دانش آموزی حزب پان ایرانیست بوده و آنجا آموزش های ایدئولوژیک خود را گزرانده بود ،که دریافت برای نگاهبانی از میهن خود در برابر تانک دشمن باید از جان مایه گذارد.سرور مهندس رضا کرمانی از هموندان کنونی شورای عالی رهبری حزب پان ایرانیست شهردار خرمشهر بوده و همچنین سرور محسن پزشکپور رهبر حزب پان ایرانیست برای نخستین بار از ناحیه انتخابی خرمشهر به دوره بیست و دوم مجلس شورای ملی راه یافت و در آنجا به دفاع از منافع ملی ایران پرداخت و نمود بارز و بیاد ماندنی آن استیضاح دولت امیرعباس هویدا بر سر دسیسه جدایی بحرین دربهار 1349 بود که فیلم انرا می توانید از اینجا دریافت کنید.

سه فرتور(عکس) از همایش بزرگ پان ایرانیست ها در خرمشهر رابرای شما آماده کرده ام تا راستی گفتار برای شما آشکار گردد. پل خرمشهر در سمت چپ عس آشکار است.

 

 

عکس های خرمشهر و دانلود فیلم مستند عملیات بیت المقدس در ادامه نوشتار …

(بیشتر…)

Add comment می 23rd, 2008

روزنامه هاو نکاتی پیرامون غرض ورزی رسانه ها نسبت به حزب پان ایرانیست

 بدلیل فیلتر شدن ،این تارنما و تارنمای بدون فیلتر جدیدمان همزمان بروز می گردد. کلیک کنید

برای بایگانی در تاریخ

پاینده ایران

         پس از ۳۰ سال شعارهای پان ایرانیست بر روزنامه های ایران نقش بست و

   این به معنای آنست که تا کنون درست عمل کرده ایم و این یعنی یک گام تا پیروزی   

            

(روزنامه ها به شکلی اسکن شده که متن خوانا و گنجایش انها کم باشد. برای خواندن متن عکس ها را ذخیر کرده سپس بخوانید .در صورت نیاز به عکس ها با کیفیت بالاتر ایمیل بزنید).

 روز 10 اردی بهشت روز ملی خلیج فارس آمد(وگذشت) و بر اساس برنامه و فراخوان از سوی سازمان جوانان حزب پان ایرانیست،ایرانیان میهن پرست و معترض در برابر سفارت امارات گرد هم آمدند تا اعتراض خود در برابر زیاده خواهی و یاوه گویی های کشورهای  عربی  و سکوت هیات حاکمه ایران را به گوش همگان برسانند. اخبار این همایش کم مانند در همه رسانه های فارسی زبان برون مرزی ،ماهواره ها و تارنماهای اینترنتی درون و برون کشور بازتاب گسترده ای داشت و خبرگزاری های ایران از جمله ایسنا،ایرنا،فارس نیوز،مهر نیوز و…  نیز پوشش خبری تصویری خوبی از این مراسم داشتند و روزنامه های چاپ شده در فردای روز گردهمایی نیز با استقبال از این مراسم،اغلب آنرا در تیتر یک خود کار کردند،مهمترین اندیشه برای میهن پرستان پان ایرانیست این بود که توجهه همگان را به این نکته بکشاند که چه خطر بزرگی ایران و تمامیت ارضی کشور را تهدید می کند و یادآوری شود که به ایران بیاندیشیم که در این راه نیز به پیروزی رسیدیم و دیدیم چگونه پس از این برنامه دلاور مردان و زنان آذرآبادگان چه کردند و با راهپیمایی 200 هزار نفره در روز ملی خلیج فارس چنان سیلی محکمی به گوش جدایی خواهان پان ترک ودیگر دشمنان ایران زدند که تا مدت ها از سرگیجه روی پای خود بند نخواهند شد!درود بر شرف آنها.

و اما….. در ادامه شایسته است نکاتی را در زمینه بی انصافی و غرض ورزی رسانه ها در بازتاب آنچه گذشت برای خوانندگان آشنا با ما و دیگران یاد آور شوم:

1.بی انصافی و بی مهری رسانه های مکتوب و اینترنتی به آن اندازه بود که علیرغم دانست حتا از یادآوری این نکته که مراسم به فراخوان سازمان جوانان حزب پان ایرانیست بوده است خودداری می کردند. در ادامه تصاویر روزنامه های ایران و گزارش ها و عکس های آنان از این روز بزرگ را خواهید دید اما دریغ از یک بار آوردن نام پان ایرانیست!تنها یکی از روزنامه ها به گرو های ملی و در پرانتز نام “جبهه ملی”اشاره داشت و دیگران هم علیرغم درج عکس جمعیت با پلاکاردها و شعارهای پان ایرانیستی و ملی به یادکرد نام دفتر تحکیم وحدت ،انجمن اسلامی دانشجویان مستقل ،فعالان نهادهای مردمی، مردم عادی و مومن ودانشجو بسنده کردند.

2.تعداد جمعیت یکی دیگر از مواردی بود که باید بدان اشاره نمود برخی با ذکر تعداد 200 نفر نهایت بی شرمی را در بازتاب خبر داشتند.پیش از ساعت 11 و آغاز رسمی مراسم تعدادی بیش 500 نفر در جلوی سفارت امارات گردآمده بود که به سرعت درهمان دقایق اولیه پس از 11 به دو هزار نفر رسید که مدام رو به افزایش بود و تصاویر بیش از همه چیز گویای این نکته است.

3.در همه روزنامه و بیشتر تارنماها از انجمن اسلامی دانشجویان نام برده شده بود اما یک نکته که از دید آقایان پنهان مانده بود باشندگان پیر و کهنسال و پوشش امروزی ِجوانان با نشان های فروهر در گردن و زنان و دختران با مانتو و روسری ها رنگارنگ در این مراسم بود و همچنین شعارهای در دست گرفته شده از سوی مردم و حضور چهره های جوان ملی و اندامان و افراد سرشناس حزب پان ایرانیست گویای چیز دیگری بود.

4.به گفته باشندگان در محل ،تعداد افرادی که از اراک و با عنوان انجمن اسلامی دانشجویان مستقل(!؟) بیش از یک اتوبوس ولوو نبود و این را از عکس نماز جماعت آنها در برابر سفارت می توان دریافت. این را با تعداد افراد حاضر در ساعت 11 و پیش از آمدن این گروه که در همه عکس ها آشکار است بسنجید و اینکه چرا برخی اقدام به بازتاب مراسم دوم با عنوان “دانشجویان و تحکیم وحدتی و بسیجی ها و انجمن اسلامی “کردند  جالبتر اینکه از عکس های جمعیت با پلاکاردها و شعارهای پان ایرانیستی(نیرزد آن خون که نریزد به راه پاسداری این خاک –فلات ایران به زیر یک پرچم-یگیانگی همه اقوام ایرانی-به یادعملیات بیت المقدس- پیش تا به مرز خویش-ارتش ایران کجاست) استفاده شده اما متن گزارش ِهمایش از افراد انجمن اسلامی و …است! این مورد واپسین باعث شده برخی نیروهای چپ و مخالف ملی دچار اشتباه شده و در بیانیه ها و نوشتارهایتان تحلیل های اشتباه ارائه داده و هر آنچه که می وانستند نثار ما کردند.ما در راه نگاهداری تمامیت ارضی دست همه ایرانیان را فرای دیدگاه های ایدئولوژیکی می فشاریم.

 برخی شعارها به عمد یا از روی بی توجهی به اشتباه در روزنامه ها چاپ شد؛ ناخرسندی خود را از هفته نامه امرداد ارگان زرتشتیان را بیان می دارم که آنان افزوده بر اینکه ملی هستند چونان دیگر روزنامه ها نامی از پان ایرانیست نبردند (که البته آشکار است زیر فشار حاکمیت بوده است )اما ناراحت کننده این است که بخش هایی از  گزارش گردهمایی و شعارهای درج شده در آن نشریه نیز دارای اشتباه است.(یکشنبه 22 اردی بهشت 1387رویه دوم شماره 183)

همه ی بریده های روزنامه را در یک فایل، یکجا دریافت کنیددانلود

(روزنامه ها به شکلی اسکن شده که متن خوانا باشد. برای خواندن متن عکس ها را ذخیر کرده سپس بخوانید .در صورت نیاز به عکس ها با کیفیت بالاتر ایمیل بزنید).

 

    

 

    

 

 سرمقاله روزنامه اعتماد

 

 

 

 

 

 

 

 به امید ایرانی آباد و آزاددر سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

1 comment می 21st, 2008

گزارش تصویری از تظاهرات کارگران نیشکر هفت تپه

فعالان حقوق بشر در ايران

به نام آزادي

بنا بر گزارشات رسيده بيش از 2000 تن از کارگران نيشکر هفت تپه در پانزدهمين روز از سلسه اعتصابات و اعتراضات خود جاده اهواز- انديمشک را به مدت 45 دقيقه مسدود کردند .

کارگران با سر دادن شعارهايي چون ” کارگر زنداني آزاد بايد گردد ” ، ” پرونده قضايي مسدود بايد گردد ” به سمت فرمانداري شهر شوش راهپيمايي کردند ، آنها خواهان پايان دادن به محاکمه 5 فعال کارگري به نام هاي فريدون نيکو فر ، علي نجاتي ، جليل احمدي ، رمضان علي پور ، محمد حيدري مهر و ابوالفضل عابديني نصر شدند . 

 30/2/86
واحد کارگري  – ابوالفضل عابديني نصر

راهپیمایی کارگران نیشکر در هفت تپه

برای دیدن آنلاین فیلم در یوتیوب کلیک کنید یا از اینجا اینجا دانلود کنید(8.4 مگابایت)

پیوند خبر در تارنمای فعالان حقوق بشر در ایران

پیوند خبر در پیک ایران

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

1 comment می 20th, 2008

بمباران گوگلی به زبان عربی و انگلیسی بر علیه نام جعلی خلیج عربی در گوگل

 دوستان تارنما نویس که به Arabian gulf  برای بمباران گوگلی به زبان انگليسی لينک دادند؛ لينک سايت خليج العربي (“ي” ها بايد عربي باشد) را هم افزوده کنند. اين تارنما در واقع نسخه عربی تارنمای “

Arabian Gulf” است و باعث می گردد عرب هايی که به زبان عربی در گوگل جستجو می کنند هم از لذت بمباران گوگلی بی بهره نمانند. لطفا هم اکنون دست به کار شده و پیوند خليج العربي را در يک جای تارنمای خود کار کنيد. ضمن اينکه اميدوارم به همان خوبی که در پخش و گسترش “Arabian Gulf عمل کرديد در اين مورد هم عمل کنيد چرا که اگر اهميت بمباران جستجوی عربی بيشتر نباشد مسلما کمتر هم نيست. همانگونه که دوستان آگاه هستند چندی پیش نیز یک جوان ۲۴ ساله ایرانی به نام حمید ناظری با هک کردن گوگل باعث شده که با جستجو در موتور جستجوگر گوگل با نام خلیج عربی(Arabian gulf ) هر۳ تارنمای نخست که برترین تارنمای جستجو شده می باشد او را به خلیج پارس راهنمایی کند. اگر روی پیوندهای(لینک) نخستین تارنماهایی که در پاسخ جستجو برای خلیج عربی یافته شده کلیلک کنید با نوشته های زیر روبرو می گردید :

پیوند(لینک)نخست:

”   Persian Gulf The Gulf You Are Looking For Does Not Exist. Try

دومین پیوند(لینک):

Arabian Gulf- The arabian gulf- arab gulf the arab gulfkhalij al arabi- alkhalij

خلیج مجعول عربی خلیج عربی خلیج العربیه العربیه خلیج فارس

سومین پیوند(لینک):

The Arabian Gulf does not exist in any location. Try

Persian Gulf

 

The gulf you are looking for is unavailable. No body of water by that name has ever existed. The correct name is Persian Gulf, which always has been, and will always remain, Persian.

Arabian Gulf
Arabian Gulf

اگر تاکنون تومار اینترنتی یک میلیون امضا بر علیه گوگل و درج نام جعلی خلیج عربی را امضا نکرده اید

اینجا کلیک کنید

برای دیدن راهنمای فارسی امضا کردن، اینجا کلیک کنید 

 

به اميد ايراني آباد و آزاد در سايه حاكميت ملي

پاينده ايران

Add comment می 19th, 2008

«خلیج مجعول» در کتاب سازمان میراث فرهنگی!

پاینده ایران

ملت ایران سالهاست راه خود را از حاکمان جدا کرده اند چه روزگار ننگ آوری است که مردم ایران برای برداشتن نام جعلی خلیج عربی چه ها که نمی کنند و هیات حاکمه ابله و نادان( و شاید دانا! )در جهتی خلاف این در حرکتند.خبر تاسف بار زیر را از سایت حکومتی تابناک بخوانید …..

 

در كتاب مجموعه مقالات همايش باستان‌شناسي حوزه هليل، جيرفت در برخي از نقشه‌ها و مطالب از عنوان جعلي «خليج عربي» به جاي «خليج فارس» به كار رفته است.

مهندس صميمي، فعال حوزه ميراث فرهنگي، با بيان اين مطلب به خبرنگار «تابناك» گفت: در حالي كه دستگاه ديپلماسي كشور و نخبگان، در حال اعتراض به تحريفات تاريخي و جعل نام خليج فارس هستند، سازمان ميراث فرهنگي، اقدام به چاپ مجموعه مقالات همايش باستان‌شناسي حوزه هليل، جيرفت كرده كه در چندين نقشه چاپ شده در آن، عبارت مجعول خليج عربي (Arabian Gulf) به جاي خليج فارس (Persian Gulf) و از نام «Arabian Sea» به جاي نام تاريخي «Oman Sea» به كار برده شده است.

وي مدعي شد: يكي از اين نقشه‌ها، توسط «كوهل» آمريكايي تهيه شده و با وقاحت از عنوان خليج عربي و درياي عرب به جاي نام واقعي آنها استفاده شده است. جالب آن كه دبير همايش مذكور در مقدمه كتاب با تمجيد از نقش وي اشاره كرده كه وي و «كارلووسكي» به دلايل سياسي ميان دولت ايران و آمريكا از فرودگاه مهرآباد بازگردانده شده‌اند. اين تجليل يا اشاره در مقدمه كتاب چه توجيهي دارد؟
صميمي در ادامه افزود: در صفحه 308 اين كتاب در مقاله «ماسيمو و يداله» در تصوير نقشه ايران از نام جعلي خليج عربي استفاده شده و در صفحه 395 در ادامه مقاله «مياشيي كازانووا» به جاي « Persian Gulf» تنها نوشته شده است: Gulf و به جاي Oman Sea نوشته شده است: «Arabian Sea». همچنين در نقشه صفحه 416 اين كتاب، «فيليپ كوهل» ‌از نام‌هاي مخدوش «Arabian Gulf » و «Arabian Sea» بهره برده است.

اين كارشناس ميراث فرهنگي با انتقاد از عملكرد وزارت ارشاد گفت: كتاب مذكور با قيمت ده هزار تومان، چاپ و در بين مدعوين توزيع شد؛ هرچند پس از اين‌كه به اشتباه پي برده شد، درصدد جمع‌آوري سريع اين كتاب برآمدند، ولي اين خبر به گونه‌اي در خارج از كشور پخش شده است كه هم‌اكنون يكي از كشورهاي عربي منطقه، حاضر است ميليون‌ها دلار براي به دست آوردن آن هزينه كند.

صميمي ادامه داد: اينك اين پرسش به واقع براي قشر گسترده‌اي از فعالان فرهنگي، اساتيد و دانشمندان باستان‌شناسي كشور و همچنين تحليلگران و صاحبنظران مسائل فرهنگي و اجتماعي مطرح است كه آيا در ميان كابينه هفتاد ميليوني، يك نفر متخصص و متعهد وجود ندارد كه در ميان مديران ارشد سازمان ميراث فرهنگي و يا وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي قرار گيرد تا در كمترين انتظار مردم، دست‌كم يك بار كتابي را كه با مقدمه معاون سازمان و تحت مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي چاپ مي‌شود، پيش از چاپ بخوانند؟

صميمي با تأكيد بر غيرسياسي بودن مطالب خود اشاره كرد: لبّ انتظار مسئولان عالي‌رتبه نظام عدالت‌طلبي است. به همين دليل از رسانه‌ها مي‌خواهيم در برابر اين‌گونه اقدامات كه در تقابل مستقيم با منافع ملي و هويت ملي سرزمينمان ايران است، سكوت نكنند و مسئله را براي اداي دين ملي و شرعي خود جداي از جبهه‌بندي‌هاي سياسي با جديت دنبال كنند.

وي ابراز داشت: به نظر من كمترين انتظار كنوني، عذرخواهي رسمي و كتبي مسئولان ميراث فرهنگي به ويژه آقاي طه هاشمي و مسئولان ذيربط در وزارت ارشاد در پيشگاه ملت و رسانه‌ها، معرفي خاطي و تنبيه آنان و معلوم شدن افراد مسئول در بازگرداندن هزينه‌هاي انجام شده به بيت‌المال است.از تابناک

 

 دانلود کتابچه ای در باره نام خلیج فارس در اسناد قدیمی

 

 به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

Add comment می 17th, 2008

در پاسخ به بیانیه حزب کمونیست کارگری

 بدلیل فیلتر شدن این تارنما در برخی شهرها همزمان تارنمای جدیدمان هم بروز می گردد. کلیک کنید

پاینده ایران

پس از شکوه و اقتداری که ایرانیان در چند روز گذشته پیرامون حراست از میهنشان آفریدند با خبر شدیم حزب كمونيست كارگري با صدور  بیانیه ای به تحلیل این رخداد بی نظیر پرداخته است .  
رخدادی که شاید بتوان به جرات آنرا در طول 30 سال اخیر بی سابقه دانست. اما اوج درماندگی و بی برنامگی و حتی بی هویتی را می توان در این بیانیه به وضوح مشاهده نمود.بخشهایی از این بیانیه را بخوانید: 
 
“از نظر منافع توده مردم منطقه بهترین نام آنست که به هیچ ملیت و قومیتی رجوع نکند. بی گمان زمانی که قدرت سیاسی در دست کارگران و توده مردم زحمتکش قرار بگیرد میتوان با انتخاب یک نام بیطرف برای خلیج و همچنین تصمیم گیری مورد پذیرش همه مردم کشورهای حاشیه خلیج در مورد سه جزیره بر کل این تنشهای قومی و ملی نقطه پایان گذاشت. کارگران میهن ندارند و کل جهان را عرصه زندگی و اعتلاء بشریت آزاد و برابر میدانند. وقتی کارگران و مردم ایران جمهوری اسلامی را سرنگون کردند و اختیار خود را بدست گرفتند میتوانند بر مبنای سعادت انسانها در این باره تصمیم بگیرند”بیگمان زمانی که اینان به قدرت رسند نه تنها جزایر سه گانه و نه تنها خلیج فارس بلکه کل ایران را دو دستی تقدیم می کند چرا که برایش خاک ارزشی ندارد!!! 
 
من نمیدانم چگونه است که چین کمونیست برای بدست آوردن تایوان و یا تبت با تمام قوا مقابل امریکا ایستاده و همه نوع فشار را تحمل میکند تا این بخشها را نیز به خاک خود بیفزاید آنگاه  کمونیستهای ایرانی تنها فکرشان در بخشیدن خاک ایران به بیگانه است ؟ 
 
چگونه است که روسیه که مهد کمونیست شناخته شده در دوران زمامداری مامور ک گ ب (پوتین)کلاسهای ملی گرایی در مسکو برگزار میکند تا جوانان آن کشور با روحیه ملی گرایی رشد کنند و یا روز ۴ نوامبر را روز ملی روسیه اعلام می دارد اما در ایران کمونیست های ما در پی نابودی هر آنچه از وجههای قدرت ایران شناخته می شود برآمده اند . 
 
چگونه است که جزایر سه گانه که از نظر استراتژیک تمامی تحلیلگران بر این باورند که کنترل تمامی ذخایر خلیج فارس از طریق جزیره ابوموسی می تواند شکل گیرد و دولتی که بر این جزیره مالکیت دارد بر این آبراه حساس جهانی نیز کنترل خواهد داشت آنگاه کمونیست های ما می خواهند پیرامون آن با اعراب مذاکراه کنندد!!!!!! 
 
چگونه است که کارگران در ایران میهن ندارند اما کارگران سایر نقاط دنیا برای بدست آوردن رفاه عمومی ملت خود د رحال تلاشند ؟؟کارگران کمونیست چین اشکالی ندارد میهن داشته باشند و اگر هم میهنشان رو به فزونی گذارد تهدید ی ندارد اما این امر در مورد ایران منجر به بورژا شدن کارگران ایران خواهد گردید!!! 
 
ای کاش هوگو چاوز نیز می فهمید که دین افیون توده هاست و چفیه احمدی نژاد را بر گردن نمی انداخت تا اندکی از تسهیلات ایران بیشتر بهره جوید .براستی چگونه است که دولتی کمونیستی با دولتی اسلامی پیوند اخوت می بندد و آنچنان که همگان دیدند یکدیگر را در آغوش می کشند ؟؟؟ 
 
کارگر ـمعلم ـدانشجوـمهندس ـدکتر و… بخشی از بدنه ملت ایران هستند و خواهند بود .ناسیونالیسم ایرانی تنها به کارگر ایرانی نمی اندیشد .ناسیونالیسم ایرانی به فرد فرد ایرانیان می اندیشد و در راه رفاه همگانی ملت ایران گام بر میدارد چرا که معتقد است ابتدا می بایست خانه خویش را آباد سازیم سپس به سراغ کمک به دیگران رویم . 
 
ناسیونالیسم  ایرانی آنگاه که معلم ایرانی درتنگا قرار دارد به فکر کارگر چین نیست چرا که وظیفه خود می داند برای ایرانی بکوشد.براستی که شما خود را به زحمت نیاندازید چرا که ملت ایران خود به پشتوانه قدرت پیشینیان به پا خواسته و در راه سرفرازی میهن پرافتخارش به جلو آمده و نیازی به شما  ندارد تا هر از چندگاهی با صدور یک بیانیه اعلام موجودیت نمایید.
 
با سپاس
 از سرور آتروپات


بیانیه حزب کمونیست کارگری (نفرت پراکنی ناسیونالیستی موقوف)

وقاحت سرخ نوشتاری در همین باره از تیرداد بنکدار

 

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

Add comment می 16th, 2008

کاگران هفت تپه : این بچه گرسنه وعده سرش نمیشه

بدلیل فیلتر شدن این تارنما در برخی شهرها همزمان تارنمای جدیدمان هم بروز می گردد. کلیک کنید

كارگران 7 تپه

يازدهمين روز اعتصاب کارگري شرکت کشت و صنعت نيشکر هفت تپه و ششمين روز تجمع آنان روبروي فرمانداري شهرستان شوش با دخالت نيروي انتظامي به خشونت و درگيري کشيده شد.
امروز بيش از 2000 نفر از کارگران و تعدادي از خانواده هاي آنان در اين تجمع حضور داشتند که تا ساعت 10 صبح روبروي فرمانداري ايستادند و سپس شروع به راهپيمايي به سمت مرکز شهر کردند . در مسيرحرکت همسران کارگران جلوي صف اعتراض کنندگان با نشان دادن فرزندان خود شعار مي دادند (( اين بچه ي گرسنه وعده سرش نمي شه )) که به دليل فحاشي يکي از ماموران نيروي انتظامي باعث تحريک کارگران شده و ماموران براي جلوگيري از پيشروي کارگران و همراهي مردم شوش، با آنان درگير و تعداد 5 نفر از کارگران دچار آسيب و ضرب و شتم قرار گرفتند.
کارگران در حين حرکت شعارهايي مانند :((کارگر هفت تپه ايم گرسنه ايم گرسنه – مدير پروازي نمي خواهيم – معيشت زندگي حق مسلم ماست –پرونده قضايي مختوم بايد گردد-مدير حراست اخراج بايد گردد-زيو دار حيا کن شرکت را رها کن)) سر مي دادند .
کارگران در پايان اعتصاب امروز اعلام کردند: روز شنبه با تعداد بيشتري از خانواده هايشان به سطح شهر مي آيند و اعتراض مي کنند و بيان داشتند: در دريافت مطالباتشان براي تغيير مديران شرکت (شفيعي مدير عامل – زيودار رييس حراست –ابوالعباسي عضو هيات مديره –قاسمي رييس کشاورزي ) تلاش خواهند کرد.
همچنين کارگران تغيير سياست هاي دولت و اعمال راهکارهاي مناسب براي نجات صنايع شکر خوزستان را خواستار شدند .
فعالان حقوق بشر در ايران ضمن محکوم کردن سرکوب اعتراض هاي کارگران خواستار پرداخت مطالبات آنان و پايان دادن به اين سرکوب ها مي باشد .

26 /2/87

 ابوالفضل عابديني

 مسوول کمسيون کارگري فعالان حقوق بشر در ايران

سرچشمه خبر: فعالان حقوق بشر در ايران

بازتاب در تارنماي خبري ايران پرس نيوز

به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه حاکمیت ملی

پاینده ایران

Add comment می 15th, 2008

Previous Posts


تازه ها :

پیوندها

بایگانی‌ها