نیروهای امنیتی از تدفین پیکر سرور محسن پزشکپور جلوگیری کردند.

ژانویه 11, 2011

از پیکر بی‌جان سرور محسن پزشکپور هم می‌ترسند!

با خبر شدیم در یک عمل غیر اخلاقی و غیرانسانی و غیر قانونی، نهادهای امنیتی از تحویل پیکر بی‌جان سرور محسن پزشکپور خودداری کرده و اظهار داشته‌اند خود آنها، آن تن شریف را به خاک سپرده‌اند. سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست قویاً این عمل غیرقانونی را محکوم کرده و این کرده‌ی شرم‌آور را با هیچ توجیه امنیتی قابل پذیرش نمی‌داند.

تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد، درباره‌ی تمام عملکردهای شما، درباره‌ی تمام ظلم و ستم‌های شما، قضاوتی سخت خواهد داشت.

با چه توجیهی و مبتنی بر چه استدلالی از برگزاری مراسمی ساده برای مردی که تمام عمر خود، تمام دارایی و دلبستگی‌های خود را در راه میهنش صرف کرده و برهمه‌ی بازیچه‌ها چشم پوشید و از خوشی‌ها و لذات این دنیا دست شست، چنین جفایی روا داشتید؟!

با این طرح، در نهایت دشمنان این ملت از این مرد بزرگ به دلیل ۷ دهه کوشش و ایثار و گذشت در راه میهن انتقام گرفتند. آری دشمنان این سرزمین از پیکر بی‌جان این مرد وطن‌پرست انتقام گرفتند و چه ناجوانمردانه؟!

آری توانستید پندار را در پی بیماری، سه سال از یاران و فرزندان معنویش جدا کنید، توانستید از پیکر او انتقام بگیرید و مخفیانه دفنش کنید و در این راه برخی خویشان کج‌اندیش همراهیتان کردند، با اندیشه‌ی پندار چه می‌کنید؟!

پاینده ایران

سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست

19دیماه1389

تارنماي سازمان جوانان حزب پان ايرانيست

Entry Filed under: آگاهي نامه,اخبار,درگذشتگان. برچسب‌ها: , , , .



Leave a comment

hidden

Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تازه ها :

پیوندها

بایگانی‌ها