آزادی سرور شاهین زینعلی

مارس 19, 2013

shahin_zein'aliپان ایرانیست خوزستان : با خبر شدیم سرور شاهین زینعلی ، از اعضای حزب پان ایرانیست و عضو سابق دفتر تحکیم وحدت و ائتلاف دانشجویان آزادیخواه ملی پس از تحمل دو سال و نود و یک روز حبس آزاد شده است. سرور زینعلی در مورخه ۷ دیماه ۱۳۸۸ بازداشت گردید که بر اساس حکم صادره از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پیرعباسی، به دو سال و نود و یک روز حبس تعزیری محکوم گردید. این جوان میهن پرست به دو سال حبس به جهت اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور از طریق عضویت در حزب پان ایرانیست، ۹۱ روز حبس به جهت فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق شرکت در تجمعات غیر قانونی منجر به اغتشاش، و مصاحبه با رسانه های بیگانه و پرداخت مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال جزای نقدی محکوم محکوم شده بود.

لازم به ذکر است که مسئولین دانشگاه نیز پس از صدور این حکم برای وی ، او را از تحصیل محروم کرده و کارت دانشجویی او را توقیف کرده بودند. همچنین سازمان جوانان حزب پان ایرانیست در دیماه 89 ، بهمن 89 و شهریور 90 با صدور بیانیه هایی به فشارها بر این جوان پان ایرانیست اعتراض کرده بود.

Entry Filed under: اخبار. .



Leave a comment

hidden

Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تازه ها :

پیوندها

بایگانی‌ها